۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » سایر
  • 15 فوریه 2020 - 6:08
  • 139 بازدید

راهبرد مشارکت

بسمه تعالی راهبردهای مصوب اداره کل تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی در حوزه مشارکت الکترونیکی شهروندان در سیاست‏ها، فرآیندها، تصمیمات و اقدامات دستگاه‏های اجرایی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی در راستای اجرای تصویب‏نامه شورای عالی اداری با عنوان حقوق شهروندی در نظام اداری (موضوع نامه شماره ۱۱۲۷۱۲۸ مورخ ۱۳۹۵/۱۲/۲۸) و به منظور بالابردن […]

بسمه تعالی

راهبردهای مصوب اداره کل تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی در حوزه مشارکت الکترونیکی شهروندان در سیاست‏ها، فرآیندها، تصمیمات و اقدامات دستگاه‏های اجرایی

اداره کل تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی در راستای اجرای تصویب‏نامه شورای عالی اداری با عنوان حقوق شهروندی در نظام اداری (موضوع نامه شماره ۱۱۲۷۱۲۸ مورخ ۱۳۹۵/۱۲/۲۸) و به منظور بالابردن سطح رضایت‏مندی ارباب   رجوع، راه‎برد‏های زیر را جلسه مورخ ۱۸/۹/۱۳۹۸ شورای راهبردی توسعه مدیریت اداره کل تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی به تصویب رسانید. 

۱-حتی المقدور پیش‎نویس کلیه مقررات و لوایح اعم از بخشنامه‏ها، آیین‌نامه‏ ها، دستورالعمل‏ها و ضوابط اجرایی دست کم به مدت یک هفته از طریق درگاه الکترونیک اداره کل در معرض اظهارنظر جوامع عمومی و تخصصی قرار گرفته و پس از دریافت نظرات و انتقادات نسبت به بررسی، اصلاح وسپس تصویب و ابلاغ اقدام خواهد شد.

۲- با استفاده از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل به نشانی www.ido-kh.ir ، پست الکترونیکی اداره کل به نشانی info@ido-kh.ir  و کانال ‎های اداره کل در شبکه‏ های اجتماعی بستر تعاملی لازم جهت دریافت نظرات شهروندان برای کلیه رویدادها، فعالیت‏ها، گزارشات و اخبار مرتبط فراهم خواهد شد و این نظرات توسط روابط عمومی مورد بررسی، تحلیل و بهره¬برداری قرار خواهد گرفت.

۳- عموم شهروندان و مخاطبان اداره کل از طریق تارنمای اداره کل به آدرس www.ido-kh.ir از خدمات اداره کل مطلع خواهند شد و امکان اظهارنظر درباره آنها را پیدا می کنند.

۴-واحد‏های ارائه دهنده خدمات در اداره کل موظف هستند پس از دریافت شکایات از طریق میز خدمت و تخصیص کد رهگیری در کوتاه‎ترین زمان ممکن نسبت به ارسال پاسخ به روابط عمومی اقدام کنند تا به شخص مربوطه منعکس شود. در مجموع روند رسیدگی و پاسخگویی به شکایات نباید بیش از ۱۰ روز کاری طول بکشد.

۵-شماره تلفن‏های مستقیم اداره کل به شرح: ۳۲۲۱۵۲۰۰-۷ و نیز شماره فکس ۳۳۲۲۱۵۲۰۸ در اختیار مخاطبان اداره کل قرار گرفته و طی ساعات اداری (۷-۱۴) نظرات آنها در زمینه‏ های مختلف اخذ می شود.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*