۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » خبر یک
  • 17 نوامبر 2020 - 11:28
  • 217 بازدید

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد گفت: عفاف و حجاب، سبک زندگی دینی، فرق و مذاهب، آموزش مسائل قرآنی و فضای مجازی از حوزه های فعالیت کانون های فرهنگی است.

جلسه هفتگی کارکنان اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، حجت‌الاسلام علی کریم پور معرفت افزایی و پاسخگویی به شبهات مطرح از سوی دشمنان دین و انقلاب اسلامی را مهم ترین برنامه های کانون‌های فرهنگی تبلیغی دانست و افزود: این کانون‌ها باید با دقت و علم، عملیات فرهنگی را برای مقابله با دسیسه های دشمنان طراحی کنند.

حجت‌الاسلام علی کریم پور رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد در جلسه هفته ای کارکنان این اداره عنوان کرد: عفاف و حجاب، مقابله با اعتیاد، خانواده، سبک زندگی دینی، فرق و مذاهب، رصد جریان های انحرافی، حاشیه‌نشینی، آموزش احکام و مسائل قرآنی و فضای مجازی از موضوعاتی است که از سوی کانون‌های فرهنگی تبلیغی پیگیری می‌شوند.
وی با اشاره به فعالیت موثر کانون‌های فرهنگی تبلیغی با مساجد، خاطرنشان کرد: مساجد مهم ترین پایگاه فعالیت کانون‌های فرهنگی تبلیغی است و رویکرد ما افزایش تعداد و ارتقای سطح کیفی این کانون‌ها در مساجد است.

این مسئول فرهنگی رویکرد کانون‌های فرهنگی تبلیغی را تخصصی کردن کانون‌ها عنوان کرد و افزود: به دنبال شبکه سازی در کانون های فرهنگی تبلیغی هستیم، با توجه به اینکه کانون ها با ارتباط با هم می توانند، نقش آفرینی های زیادی در شرایط کرونایی و در عرصه مواسات و همدلی و با بهره گیری از ظرفیت های خیرین در عملیات سردار شهید حاج قاسم سلیمانی التیامی بر مشکلات نیازمندان باشد.

حجت‌الاسلام کریم پور در خصوص چگونگی راه‌اندازی کانون‌های فرهنگی تبلیغی بیان کرد: هر کانون که تاسیس می‌شود باید دارای ۶ نفر به‌عنوان هیئت موسس باشد و یک نفر از این افراد به‌عنوان مدیر کانون انتخاب شوند تا مجوز به نام او صادر شود.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*