جلسه هفتگی کارکنان اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد
به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، حجتالاسلام علی کریم پور معرفت افزایی و پاسخگویی به شبهات مطرح از سوی دشمنان دین و انقلاب اسلامی را مهم ترین برنامه های کانونهای فرهنگی تبلیغی دانست و افزود: این کانونها باید با دقت و علم، عملیات فرهنگی را برای مقابله با دسیسه های دشمنان طراحی کنند.
حجتالاسلام علی کریم پور رئیس اداره
تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد در جلسه هفته ای کارکنان این اداره عنوان کرد:
عفاف و حجاب، مقابله با اعتیاد، خانواده، سبک زندگی دینی، فرق و مذاهب،
رصد جریان های انحرافی، حاشیهنشینی، آموزش احکام و مسائل قرآنی و فضای
مجازی از موضوعاتی است که از سوی کانونهای فرهنگی تبلیغی پیگیری میشوند.
وی
با اشاره به فعالیت موثر کانونهای فرهنگی تبلیغی با مساجد، خاطرنشان کرد:
مساجد مهم ترین پایگاه فعالیت کانونهای فرهنگی تبلیغی است و رویکرد ما
افزایش تعداد و ارتقای سطح کیفی این کانونها در مساجد است.
این مسئول فرهنگی رویکرد کانونهای فرهنگی تبلیغی را تخصصی کردن کانونها عنوان کرد و افزود: به دنبال شبکه سازی در کانون های فرهنگی تبلیغی هستیم، با توجه به اینکه کانون ها با ارتباط با هم می توانند، نقش آفرینی های زیادی در شرایط کرونایی و در عرصه مواسات و همدلی و با بهره گیری از ظرفیت های خیرین در عملیات سردار شهید حاج قاسم سلیمانی التیامی بر مشکلات نیازمندان باشد.
حجتالاسلام کریم پور در خصوص چگونگی راهاندازی کانونهای فرهنگی تبلیغی بیان کرد: هر کانون که تاسیس میشود باید دارای ۶ نفر بهعنوان هیئت موسس باشد و یک نفر از این افراد بهعنوان مدیر کانون انتخاب شوند تا مجوز به نام او صادر شود.
تمامی حقوق متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی می باشد .
طراحی سایت : کلکسیون طراحی