کد خبر:1528
پ

اثربخشی نوجوانان در عرصه‌‌‌‌های اجتماعی با مرکز “نو جوانه”

با حضور جمع کثیری از نوجوانان دختر و پسر مشهدی و به هدف اثر بخشی نوجوانان در عرصه‌‌‌‌های اجتماعی مرکز نوجوانان سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با عنوان” نو جوانه” افتتاح شد. به گزارشروابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ، به نقل از پایگاه خبری مشهد رخداد؛ حجت الاسلام صاحبقرانی گلستانی، مدیر کل […]

با حضور جمع کثیری از نوجوانان دختر و پسر مشهدی و به هدف اثر بخشی نوجوانان در عرصه‌‌‌‌های اجتماعی مرکز نوجوانان سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با عنوان” نو جوانه” افتتاح شد.

به گزارشروابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ، به نقل از پایگاه خبری مشهد رخداد؛ حجت الاسلام صاحبقرانی گلستانی، مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در مراسم افتتاحیه مرکز نوجوانان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی که در سالن اجتماعات این سازمان برگزار شد، گفت: در دوران دفاع مقدس نوجوانان اثر گذاری داشته اند و این اثر بخشی در طول تاریخ وجود دارد. همواره اثر بخشی آنان به دلیل قلب پاک در جامعه بوده است.

وی افزود: میانسالان امروز هر چند فاصله زیادی با نوجوانان ندارند اما آنان را نمی‌توانند درک نمایند. اقتضائات دوران نوجوانان اکنون با نوجوانان سال‌‌‌‌‌های قبل متفاوت است. ایده آل ها، بازی ها و جریان سازی ها تفاوت پیدا کرده است. ما در سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی به این فکر افتادیم مرکزی راه‌انداری شود که تمام عناصر آن نوجوانان باشند.

حجت الاسلام صاحبقرانی ادامه داد: در مرکز نوجوانه از مدیریت تا کادر همه نوجوان خواهند بود. ما حمایت می‌کنیم تا خود نوجوانان مرکز خود را راه‌اندازی کنند و بر اساس آن نیازمندی‌‌‌‌های نوجوانان انقلابی را تعریف نمایند. نوجوانان در زمینه‌‌‌‌های مختلف فرهنگی، هنری، تربیتی، اعتقادی و اجتماعی شناسایی، سازماندهی و برنامه ریزی شوند و اثر بخشی تربیتی و شهری را برعهده بگیرند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با بیان اینکه مرکز نو جوانه به کمک نوجوانان طراحی و برنامه ریزی می‌شود، خبر داد: این مرکز به مرور در ۳۳ شهرستان استان شکل خواهد گرفت. هر مرکز شورای راهبردی خواهد داشت که اعضای حقیقی و حقوقی حضور دارند. مکان مرکز نو جوانه استان، در خیابان فدائیان اسلام، طبقه فوقانی مجمع امام علی (ع) پیش‌بینی شده است.

وی در سخنانی خطاب به دختران نوجوان مراسم نیز عنوان کرد: در دوران دفاع مقدس مردان جنگ می‌کردند و بانوانان در پشت صحنه حضور داشتند و به آنها یاری می‌رساندند. اما در جنگ امروز در جبهه مبارزه با استکبار، خط مقدم آن عوض شده است. رزمندگان خط مقدم دختران و مادران هستند و سلاح آنان حجاب است. از همه شما دختران نوجوان که اینجا جمع شده اید می‌خواهم از حجاب خود محافظت نماید و دوستان خود را به حجاب ترغیب کنید. وقتی دختر کم سن ایرانی با چادر بر روی سکوی قهرمانی قرار می‌گیرد، جهان او را می‌بیند و این پیام بزرگی برای دنیا خواهد داشت.

اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید