کد خبر:1627
پ
با هدف تجلیل از خادمان و چای ریزان هیئات مذهبی؛

همایش یک استکان بهشت در کاشمر برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ، همزمان با سالروز ولادت امام حسن عسکری (ع) همایش بزرگ “یک استکان بهشت” به منظور تجلیل از خادمان چایخانه‌های حسینی در هیئات مذهبی شهرستان کاشمر و کوهسرخ در زیارتگاه شهید آیت‌الله مدرس(ره) با سخنرانی حجت الاسلام عالی برگزار شد. این مراسم با حضور خادمان […]

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ، همزمان با سالروز ولادت امام حسن عسکری (ع) همایش بزرگ “یک استکان بهشت” به منظور تجلیل از خادمان چایخانه‌های حسینی در هیئات مذهبی شهرستان کاشمر و کوهسرخ در زیارتگاه شهید آیت‌الله مدرس(ره) با سخنرانی حجت الاسلام عالی برگزار شد.
این مراسم با حضور خادمان حرم مطهر امام رضا(ع) به همراه پرچم متبرک رضوی، جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی و پیرغلامان اباعبدالله الحسین(ع) با همکاری شورای هیئات مذهبی شهرستان کاشمر در زیارتگاه این شهید آیت‌الله مدرس(ره) برگزار شد.
در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین مسعود عالی اظهار کرد: مجالس اهل بیت عصمت و طهارت(ع) از مکان‌هایی است که دارای قداست و رزق خاص مانند گریه بر مصائب اهل بیت(ع)، زیارت، تولّی، تبرّی، شفاعت و خون خواهی سیدالشهدا(ع) است.
وی افزود: در طول تاریخ، این محافل و مجالس بوده که تفکر شیعی را ترویج داده است و این محافل در آخرالزمان قبله دل ها و در نهایت منتهی به ظهور حضرت مهدی عجل الله فرجه خواهد شد.
شعر خوانی، مدیحه سرایی، اجرای گروه تعزیه و تقدیر از پیرغلامان حسینی از دیگر برنامه‌های این همایش بود که به همت اداره تبلیغات اسلامی کاشمر و شورای هیئات مذهبی شهرستان برگزار شد.

اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید