کد خبر:1662
پ

پیام تبریک انتصاب مدیر حوزه علمیه خراسان

بسم الله الرحمن الرحیم 🔸حضرت حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای خیاط (دامت برکاته) 🔸انتصاب شایسته حضرتعالی را به عنوان مدیر حوزه علمیه خراسان که نشان از شایستگی، تجربه، تخصص و تعهد می باشد تبریک عرض می کنم. حوزه علمیه خراسانی که از دیرباز مهد پرورش عالمان و اندیشمندانی بوده است که نام و آوازه ی […]

بسم الله الرحمن الرحیم
🔸حضرت حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای خیاط (دامت برکاته)
🔸انتصاب شایسته حضرتعالی را به عنوان مدیر حوزه علمیه خراسان که نشان از شایستگی، تجربه، تخصص و تعهد می باشد تبریک عرض می کنم.
حوزه علمیه خراسانی که از دیرباز مهد پرورش عالمان و اندیشمندانی بوده است که نام و آوازه ی ایشان، بر جریده تاریخ ثبت و ضبط گردیده است و این گویای ظرفیت و استعداد فراوان خطّه خورشید در تربیت و پرورش طلاب و دانش پژوهانی انقلابی، مجاهد، عالم و عامل به اندیشه های تمدنی اسلام ناب محمدی صلی الله علیه و آله وسلم می باشد.
امروز ظرفیت کم نظیر طلاب جوان، فاضل و جهادی حوزه‌ علمیه‌ خراسان، دستیابی به افق های دور دست علمی و تبلیغی در عرصه تربیت نفوس، هدایت دینی و سیاسی را به هدف‌هایی دست‌یافتنی و نزدیک مبّدل نموده است.
امیدواریم با عنایت به حضور پربرکت حضرتعالی در این عرصه خطیر و مدیریت انقلابی و جهادی، شاهد تبیین اندیشه‌های ناب اسلامی، استمرار حرکت صحیح و انقلابی و همچنین حضور هدایتگر و میدانی حوزه علمیه خراسان در عرصه‌ی خدمات اجتماعی باشیم.

هادی صاحبقرانی
مدیر کل تبلیغات اسلامی
خراسان رضوی

اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید