کد خبر:1752
پ
رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان تایباد:

استفاده از ظرفیت بانوان در طرحواره«مهرواره بانو» در تایباد

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی، حجت‌الاسلام علیپور اظهار داشت: یکی از موضوعات مورد پیگیری در شهرستان استفاده از ظرفیت فرهنگی بانوان تحت عنوان مهرواره بانو است. وی عنوان داشت: این طرح فرصتی است تا توانمندی های بانوان دیده شده و مورد توجه قرار گیرد. علیپور گفت: در مرحله نخست […]

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی، حجت‌الاسلام علیپور اظهار داشت: یکی از موضوعات مورد پیگیری در شهرستان استفاده از ظرفیت فرهنگی بانوان تحت عنوان مهرواره بانو است.

وی عنوان داشت: این طرح فرصتی است تا توانمندی های بانوان دیده شده و مورد توجه قرار گیرد.

علیپور گفت: در مرحله نخست این طرح واره ثبت و ضبط مسئله ها و تجاربی که خواهران در موضوعات مختلف داشتند اجرا شد که در این مرحله ۱۲۰ نفر از خواهران فعال در عرصه‌های مختلف، ثبت شدند که رتبه بسیار خوبی است.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان تایباد تصریح کرد: در حال حاضر ما ۱۲۰ نفر از خواهران فعال را با محوریت مساجد، پایگاه‌های بسیج و کانون‌های فرهنگی و تبلیغی و هیئات مذهبی داریم.

وی ادامه داد: این ظرفیت بسیار خوبی در حوزه فرهنگی است که در آن هم بانوان شیعه و هم بانوان اهل سنت در آن شرکت کردند.

علیپور خاطرنشان کرد: ظرفیت بانوان ظرفیت بسیار بالایی است که باید از این ظرفیت به نحو احسن و مطلوب در راستای حل مسائل و مشکلات جامعه استفاده کنیم که ما نیز از این مهم غافل نبوده و سعی کردیم از این ظرفیت در حوزه‌های مختلف استفاده کنیم.

وی افزود: در این حوزه نیز که ظرفیت بانوان ظرفیت بالایی است و بانوان بسیاری را در حوزه‌های مختلف داریم، دعوت کردیم که در حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی و تبلیغی و مسائل خیریه و خبرنگاری و رسانه‌ای در خدمت آنها باشیم.

وی ادامه داد: ما در تلاش هستیم از این ظرفیت بانوان در پیشبرد اهداف سازمانی و انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده کنیم.

به گفته علیپور، برخی از این بانوان توانسته‌اند، فعالیت‌های شاخصی را در حوزه خانواده، سبک زندگی کارآفرینی، فرهنگی و تبلیغی و خیریه و … رقم بزنند.

اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید