کد خبر:1800
پ

برگزاری رویداد ایده پردازی حماسه هیأت فاطمی در خراسان رضوی

مسئول تشکل های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: رویداد ایده پردازی حماسه هیأت فاطمی ویژه هیئت ها و تشکل های مذهبی خراسان رضوی برگزار می شود. به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، هادی شادکام کارشناس ساماندهی تشکل های دینی این اداره کل، با اشاره به ظرفیت فراوان هیئات […]

مسئول تشکل های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: رویداد ایده پردازی حماسه هیأت فاطمی ویژه هیئت ها و تشکل های مذهبی خراسان رضوی برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، هادی شادکام کارشناس ساماندهی تشکل های دینی این اداره کل، با اشاره به ظرفیت فراوان هیئات و تشکل های مردمی مذهبی در عرصه امیدآفرینی و مباحث اجتماعی گفت: این اداره کل با بهره مندی از ظرفیت ایده پردازی هیئات مذهبی و تشکل های دینی استان خراسان رضوی از مجموعه هایی که طرح و ایده نویی پیرامون محورها و مسائل این رویداد، برای اجرا در ایام فاطمیه دارند در قالب رویداد حماسه هیأت حمایت می کند.
وی افزود: رویداد ایده پردازی حماسه هیأت تلاش می کند تا ایده های جدید هیأتی و تشکل های مذهبی را در جهت خدمت به ویژه در ایام فاطمیه و رفع مسائل موجود، شناسایی و نسبت به اجرای طرح ها وایده ها توسط خودِ تشکل های ایده پرداز، حمایت کند.
هادی شادکام با اشاره به محورهای این رویداد ابراز کرد: توسعه نمادهای امید آفرین؛ رسانه، هیئت و امیدآفرینی؛ نقش بانوان در امید آفرینی و نقش آفرینی نوجوانان در ایران قوی از جمله مسائل و محورهایی است که علاقه مندان می توانند طرح ها و ایده های خود را ناظر به این مسائل به دبیرخانه این رویداد ارسال کنند.
مسئول تشکل های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: ایده پردازان هیئتی و تشکل های مذهبی و مردمی، تا هشتم آذرماه سال جاری فرصت دارند با مراجعه به تارنمای www.rahe-ayande.ir ضمن کسب اطلاعات بیشتر، ایده های خود را ارسال نمایند تا پس از بررسی و داوری اولیه، از گروه هایی که ایده های آنان در مرحله اولیه انتخاب شده، نسبت به حضور در این رویداد دعوت بعمل آید.
وی افزود: رویداد حماسه هیأت فاطمی در ۱۸ آذرماه در مشهد مقدس برگزار و از پنج ایده برتر جهت اجرا تا ۵۰۰ میلیون ریال حمایت می شود.
کارشناس ساماندهی تشکل های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی تأکید کرد: افراد شرکت کننده در رویداد می بایست حتماً عضو هیأت و تشکل های مذهبی مرتبط با موضوع بوده و تیم های برتر می بایست در دو روز اجرای رویداد در محل رویداد در مشهد مقدّس حاضر شوند و طرح ها و ایده های برتر در صورت حمایت موظف به اجرای طرح ها در ایام فاطمیه می باشند.

اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید