کد خبر:1803
پ
رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان تایباد:

اجرای طرح «کوثر محبت» ۲ برای مداحان نوجوان تایباد

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی، حجت‌الاسلام علیپور رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان تایباد اظهار داشت: یکی از برنامه‌های اولویت دار ما در سطح شهرستان، پرداختن به موضوعات پیرامون نوجوانان و جوانان است. وی عنوان داشت: خوشبختانه در تبلیغات اسلامی نگاه ویژه‌ای به نوجوانان و جوانان داشته و برنامه‌های مشخصی برای […]

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی، حجت‌الاسلام علیپور رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان تایباد اظهار داشت: یکی از برنامه‌های اولویت دار ما در سطح شهرستان، پرداختن به موضوعات پیرامون نوجوانان و جوانان است.

وی عنوان داشت: خوشبختانه در تبلیغات اسلامی نگاه ویژه‌ای به نوجوانان و جوانان داشته و برنامه‌های مشخصی برای این قشر در طول سال داریم.

حجت‌الاسلام علیپور گفت: برنامه «کوثر محبت ۲ » از جمله برنامه‌های مقدونی است که بصورت هماهنگ با استان و کشور در شهرستان تایباد نیز اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه کوثر محبت ۱ قبلاً اجرا شده خاطرنشان کرد: ستاد اجرایی این برنامه در اداره تبلیغات اسلامی برگزار شد.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان تایباد ادامه داد: از تمام جوان‌های علاقمند به حوزه مداحی داشته یا مداح هستند دعوت شده و انگیزه دهی و آموزش به آنها انجام شود.
وی با اشاره اثرات شایان توجه مداحی در هیئات، آن را بازوی تبلیغی قوی در حوزه مکتب اسلام عنوان کرد.

علیپور ابراز داشت: اگر مداحی اصولی و هدفمند باشد اثرات بسیار خوبی خصوصاً بر نسل جوان و نوجوان دارد.

به گفته وی، این طرح ویژه نوجوانان ۹ تا ۱۸ است که در راستای اجرای آن اطلاع رسانی صورت گرفته و علاقمندان ثبت نام شده‌اند.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان در پایان سخنان یادآور شد: پس از اتمام مرحله شهرستانی این طرح، برندگان به مرحله استانی و در نهایت کشوری می‌روند.

اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید