کد خبر:1829
پ
نماینده تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای:

افتتاح خانه قرآن ریحانه النبی روستای جبله نو جغتای

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، حجت الاسلام عبداللهی نماینده تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای، از برگزاری مراسم افتتاح خانه قرانی ریحانه النبی به همراه محفل انس با قرآن کریم در روستای جبله نو این شهرستان خبر داد. وی عنوان کرد: این محفل با حضور و سخنرانی امام جمعه محترم شهرستان جغتای […]

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، حجت الاسلام عبداللهی نماینده تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای، از برگزاری مراسم افتتاح خانه قرانی ریحانه النبی به همراه محفل انس با قرآن کریم در روستای جبله نو این شهرستان خبر داد.

وی عنوان کرد: این محفل با حضور و سخنرانی امام جمعه محترم شهرستان جغتای و با حضور قاریان شهرستانی در مسجد روستای جبله نو ؛ به همت سازمان تبلیغات اسلامی و با حضور مردم ولایتمدار این روستا برگزار شده است.

به گفته یداللهی افتتاح خانه‌های قرآنی گامی موثر در جهت تبیین آموزه‌های قرآنی و اسلامی در سطح جامعه خصوصا بین قشر نوجوان است.

نماینده تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای تصریح کرد: برای نیل به این هدف هر خانه قرآنی باید چارت تشکیلاتی هدفمندی داشته باشد.

وی تاکید کرد: افزایش تعداد خانه‌های قرآنی در هر شهرستان سبب گسترش فعالیت‌های هدفمند قرآنی میشود که از این منظر شایان توجه بسیار است.

یداللهی بر اهمیت ارتباط موثر بین مدیران خانه‌های قرآنی در راستای تبادل تجربه و ارائه نظر نیز صحه گذاشت.

نماینده تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: در این مراسم خانه قرآنی این روستا افتتاح و برنامه های آن اطلاع رسانی شد.

اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید