کد خبر:1835
پ
رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان گناباد:

تشریح برنامه‌های اجرایی تبلیغات اسلامی گناباد

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی، حجت‌الاسلام عباسعلی فاطمی رئیس تبلیغات اسلامی گناباد اظهار داشت: در جلسه شورای فرهنگ عمومی فعالیت‌های تبلیغات اسلامی شهرستان تشریح شد. وی عنوان کرد: برگزاری مهرواره بانو با هدف شناسایی بانوان با استعداد این قشر در حوزه‌های مختلف از اولویت‌های این اداره است. فاطمی افزود: […]

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی، حجت‌الاسلام عباسعلی فاطمی رئیس تبلیغات اسلامی گناباد اظهار داشت: در جلسه شورای فرهنگ عمومی فعالیت‌های تبلیغات اسلامی شهرستان تشریح شد.

وی عنوان کرد: برگزاری مهرواره بانو با هدف شناسایی بانوان با استعداد این قشر در حوزه‌های مختلف از اولویت‌های این اداره است.

فاطمی افزود: اجرای مسابقه کوثر محبت با هدف شناسایی نوجوانان مداح سطح شهرستان گناباد نیز از دیگر اهداف این اداره است.

وی با اشاره به برگزاری مسابقه عفاف و حجاب در گناباد نیز، گفت: این مسابقه از تولد حضرت زینب سلام الله تا میلاد حضرت زهرا سلام الله برگزار می شود.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان گناباد ابراز داشت: اجرای فعالیت دوکوهه پیشرفت در شهرستان از دیگر برنامه‌های اجرایی است که ویژه توانمندسازی دختران نوجوان مورد توجه قرار گرفته دارد.

وی برگزاری جلسات توجیهی ویژه مسئولان هیئت های دانشجویی و دانش‌آموزی در سطح شهرستان را نیز از دیگر اولویت‌های اجرایی این اداره در گناباد عنوان کرد.

اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید