کد خبر:1856
پ
رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان تایباد:

برگزاری مراسم فاطمیه همراه با شعور فاطمی باشد

گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی، در آستانه ایام فاطمیه همایش فاطمیون تایباد برگزار شد. این همایش در راستای هماهنگی و سیاست گذاری برنامه های فاطمیه، انسجام تشکل‌های دینی و نیز آماده سازی و تبیین روش های روز تبلیغی برای مبلغان جهت تبلیغ در نقاط مختلف برگزار شد. در این همایش، […]

گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی، در آستانه ایام فاطمیه همایش فاطمیون تایباد برگزار شد.

این همایش در راستای هماهنگی و سیاست گذاری برنامه های فاطمیه، انسجام تشکل‌های دینی و نیز آماده سازی و تبیین روش های روز تبلیغی برای مبلغان جهت تبلیغ در نقاط مختلف برگزار شد.

در این همایش، روحانیون، ائمه جماعات، مبلغین مدارس امین، مسئولین هیئات مذهبی و مداحان شهر و روستاهای شهرستان تایباد نیز حضور داشتند.

حجت‌الاسلام علی اصغر علیپور رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تایباد در این همایش گفت: دشمن برای تحریف اسلام راستین تلاش گسترده ای دارد از این رو یکی از راه‌های مقابله با آن، برپایی هرچه باشکوه‌تر هیئات مذهبی همراه با شور و شعور فاطمی است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تایباد در ادامه اظهار داشت: دشمن با اتکا به ظرفیت‌های خود و استفاده از ابزار مختلف، در پی ضربه زدن به اعتقادات نوجوانان و جوانان و ایجاد شبهه پراکنی است .

وی متذکر شد: روحانیون، مداحان و مسئولین هیات‌های مذهبی وظیفه دارند نقشه‌های شیطانی دشمنان را نقش بر آب کنند.

در این همایش حجت الاسلام جعفر اسلامی فر از اساتید برجسته استان در خصوص آسیب ها، تحریف ها و انحرافات پدید آمده و رفتارهای نامناسب در زمینه مراسم عزاداری و برنامه های سوگواری و نیز صیانت و نگهداری از روشهای اصیل و سنتی عزاداری به ایراد سخن پرداخت.

گفتنی است این همایش با همکاری شورای هیئات مذهبی، بسیج مداحان شهرستان و کانون مداحان در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تایباد برگزار شد.

اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید