کد خبر:188
پ
امام جمعه شهرکرد:

پویش «طریق الجنه» ویژه کارکنان تبلیغات اسلامی سراسر کشور برگزار می‌شود

مرکز بسیج سازمان تبلیغات اسلامی با هدف پاسداشت حماسه پیاده‌روی اربعین ۱۴۴۴ هجری قمری، پویش ملی «طریق‌الجنه» را ویژه کارکنان این سازمان که زائر سالار شهیدان می‌شوند، برگزار می‌کند. به گزارش پایگاه خبری نهضت، مرکز بسیج سازمان تبلیغات اسلامی با هدف پاسداشت حماسه پیاده‌روی اربعین ۱۴۴۴ هجری قمری، پویش ملی «طریق‌الجنه» را ویژه کارکنان این […]

مرکز بسیج سازمان تبلیغات اسلامی با هدف پاسداشت حماسه پیاده‌روی اربعین ۱۴۴۴ هجری قمری، پویش ملی «طریق‌الجنه» را ویژه کارکنان این سازمان که زائر سالار شهیدان می‌شوند، برگزار می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری نهضت، مرکز بسیج سازمان تبلیغات اسلامی با هدف پاسداشت حماسه پیاده‌روی اربعین ۱۴۴۴ هجری قمری، پویش ملی «طریق‌الجنه» را ویژه کارکنان این سازمان که زائر سالار شهیدان می‌شوند، برگزار می‌کند.

این پویش با هدف ثبت و ضبط بخشی از جلوه‌های ماندگار این حضور تمدنی برگزار می‌شود، این در حالی است که کارکنان تبلیغات اسلامی سراسر کشور می‌توانند در ۴ محور آثار خود را با محتواهای اعلام شده در فراخوان ارسال کرده و در این پویش شرکت کنند.

بنابراین گزارش، به برگزیدگان، جوایز ارزنده‌ای از قبیل کمک هزینه سفر زیارتی مشهد مقدس و ….. اهدا می‌شود.

محورهای محتوای آثار ارسالی بدین شرح هستند؛

۱- میزبان مهربان [ ثبت و روایت جلوه‌های خاص محبت و کرامت میزبانان عراقی]
۲- روایت مشّایه (حکایت عاشقی) [ثبت لحظه‌ها و موقعیت‌های ناب از مبدأ تا مقصد]
۳-عهد جهاد [تأمل بر ابعاد تبیینی زیارت اربعین امام حسین(ع)]
۴- حکایت فراق و یاد امام و شهدا [زیارت نیابتی و خودگویه‌ها با امام و شهدا به‌ویژه حاج‌قاسم، ابومهدی و شهدای سازمان تبلیغات اسلامی]

آثاراین پویش باید در قالب‌های ذیل تهیه و ارسال شوند؛

۱- گزارش و فیلم کوتاه (حداکثر در سه دقیقه و در حالت دوربین افقی) و روایت صوتی از جلوه‌ها و موقعیت‌های خاص (سلسله روایت‌های یک‌دقیقه‌ای در طول سفر)
۲- عکس‌نگاشت (روایت از موقعیت‌ها)، متون ادبی، دل‌نوشته و خاطرات ویژه
۳- یادداشت‌های تحلیلی

گفتنی است، علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را از طریق شبکه‌های اجتماعی ایتا و یا واتس‌آپ با درج کامل مشخصات فردی و واحد سازمانی به شماره تلفن ۸۷۸۰۶۱۴-۰۹۲۱ در یک یا چند محور از موارد فوق؛ حداکثر تا تاریخ ۲۰ مهر جاری ارسال کنند. ضمنا آقای صفرخانی با شماره تلفن۸۸۹۰۱۸۶۹ -۰۲۱ پاسخگوی سئوالات شرکت کنندگان است.

عباس احمد وزیری نویسنده

منبع
خبرگزاری مهر
اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید