کد خبر:1885
پ
رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان گناباد:

دشمن گفتمان انقلاب را هدف قرار داده است

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی ، حجت الاسلام فاطمی رئیس اداره تبلیغات اسلامی گناباد طی سخنانی در مراسم شهدای دانش آموز به مقایسه زمان حاضر و قبل انقلاب اشاره کرد، گفت: از برکت انقلاب رشد علمی، اقتصادی و معنوی زیاد شده است. وی افزود: امروز در یک جنگ تمدنی […]

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی ، حجت الاسلام فاطمی رئیس اداره تبلیغات اسلامی گناباد طی سخنانی در مراسم شهدای دانش آموز به مقایسه زمان حاضر و قبل انقلاب اشاره کرد، گفت: از برکت انقلاب رشد علمی، اقتصادی و معنوی زیاد شده است.

وی افزود: امروز در یک جنگ تمدنی هستیم که در آن مورد حملات و تهاجمات گوناگون دشمن قرار گرفته‎ایم که شهدای دانش آموز نتیجه آن تهاجمات است.

امام جمعه موقت گناباد افزود: علی‌رغم فشارها و تهدیدات استکبار به همت شما دانش آموزان ما در تولید علم، بهداشت و امنیت در دنیا حرفی برای گفتن داریم.

فاطمی تصریح کرد: در این جنگ روانی که ابزار اصلی آن رسانه و دروغ است دشمن به روش‌های مختلف علیه انقلاب اسلامی و ارزش‌های انقلاب اسلامی که یکی از مهمترین ارزش‌ها حجاب است کار می‌کند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی در تبیین مباحث روز جامعه به اهداف دشمن اشاره کرد و گفت: مهمترین هدف دشمن ترویج سبک زندگی غربی با ابزار رسانه ای هست .

فاطمی با بیان اینکه یکی از عوامل اقتدار جمهوری اسلامی رشد علمی است، متذکر شد: اغتشاشات، تحریم ها و تلاش های دشمنان در پی مهار اقتدار جمهوری اسلامی است.

وی تاکید کرد: دشمن در پی یک جنگ بین‌المللی و همراه با برنامه‌ریزی، تغییر فکر و رفتارهای نسل نو و جوان کشور و جدایی آنها از گفتمان انقلاب را هدف خود قرار داده است.

گفتنی است، قرائت زیارت عاشورا و مداحی که توسط دانش‌آموزان صورت گرفت، از دیگر برنامه‎های این مراسم معنوی بود.

اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید