- اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی - https://ido-kh.ir -

راه اندازی هیئات نوجوانان برای تربیت نسل قرآنی و انقلابی در تربت جام

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی، حجت‌الاسلام علینقی هاشمی رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان تربت جام اظهار داشت: هیات نوجوانان در روستای کاریزان راه اندازی شد.

وی با بیان دشمن دو قشر بانوان و نوجوانان را به شدت مورد هجمه و هدف قرار داده، گفت: با این به گروه روحانیون تربت جام و در جلسات تاکید شده تا برای این قشر خصوصا نوجوانان ۱۲ تا هفده سال برنامه‌های هدفمندی داشته باشند.

هاشمی ابراز داشت: جلسات قرآنی و اردوهای زیارتی و تفریحی و همچنین تشکیل هیات نوجوانان در مناطق و روستاها در راستای تحقق این هدف است.

وی ادامه داد: به همین دلیل در حال حاضر دو هیئت نوجوانان در دو روستای خرم آباد و کاریزان تربت جام راه اندازی شد.

هاشمی تصریح کرد: علاوه بر آن یک هیئت نوجوانان نیز در شهر تربت جام یا تعداد اعضای قریب به ۱۵۰ نفر راه‌اندازی شد که روحانیون جوان شهرستان و نیز اداره آموزش و پرورش نیز در آن مشارکت دارند.

وی عنوان کرد: این جلسات مقرر شد به صورت هفتگی برای نوجوانان مدارس برگزار شود که امیدواریم بتوانیم گامهای موثری در راه تربیت نسل انقلابی و‌جوان داشته باشیم .

هاشمی خاطرنشان کرد: با همگامی در این مسیر بتوانیم گام های موثری در راه تربیت نسل انقلابی و جوان داشته باشیم و بتوانیم نقاطی را که دشمن هدف قرار داده را با کار فرهنگی و مثمر ثمر تقویت کنیم و جوانان و نوجوانان را با اهداف انقلاب اسلامی و راه شهدا آشنا سازیم.