کد خبر:1941
پ
مدیر موسسه قرآنی باب النور سنگان:

لزوم اختصاص بودجه‌ قرآنی برای گسترش فعالیت‌های قرآنی موسسات و خانه‌های قرآنی

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، حجت‌الاسلام زنگنه، رییس تبلیغات اسلامی شهرستان خواف با مدیر موسسه قرآن و عترت شهر سنگان دیدار کرد و از روند فعالیت قرآنی این موسسه بازدید به عمل آورد. در این دیدار خانم آرا مدیر این موسسه قرآنی گزارشی را از روند برگزاری برنامه‌های آموزشی قرآن […]

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، حجت‌الاسلام زنگنه، رییس تبلیغات اسلامی شهرستان خواف با مدیر موسسه قرآن و عترت شهر سنگان دیدار کرد و از روند فعالیت قرآنی این موسسه بازدید به عمل آورد.

در این دیدار خانم آرا مدیر این موسسه قرآنی گزارشی را از روند برگزاری برنامه‌های آموزشی قرآن کریم ارائه کردند.
وی تاکید کرد: بیش از‌ ۵۰ حافظ قرآن هم اکنون در موسسه عترت باب النور در حال آموزش است.

آرا گفت: به همین تعداد نیز در بحث روخوانی و روانخوانی قرآن کریم در حال آموزش هستند.

وی عنوان کرد: علاوه بر این موارد، برنامه‌هایی از قبیل تحکیم بنیان خانواده از نگاه قرآن، وحدت از نگاه قرآن و نیز جایگاه مادر و بانوان از منظر قرآن نیز در موسسه قرآنی عترت باب النور در طرح آموزشی ارائه می‌کنیم.

آرا خاطرنشان کرد: توقعی که از اداره تبلیغات اسلامی و اداره کل تبلیغات اسلامی و اداره قرآنی آن داریم این است که به موسسه کمک کنند تا بودجه‌هایی را برای این موسسات اختصاص دهند تا بتوانیم برنامه‌های بیشتر و منسجم تری را در سطح شهرستان اجرایی کنیم.

در پایان این دیدار حجت‌الاسلام زنگنه رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خواف از زحمات مدیر این موسسه قرآنی تقدیر و تشکر کرد.

وی قول مساعد داد که در آینده برنامه‌های بیشتری را برای موسسات و خانه‌های قرآنی ارایه داده و تعامل بیشتری برقرار شود.

اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید