کد خبر:1975
پ
رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان نیشابور:

هیأت مذهبی به عنوان نهاد تربیتی باید در جایگاه تعلیم و تربیت خانواده‌ها قرار گیرد

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، همایش مدیران هیئات مذهبی شهرستان نیشابور با هدف قرار گرفتن در آستانه ایام فاطمیه و نقش هیئات مذهبی در ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها و سالروز شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی درهیئت فاطمه زهرا سلام الله علیها این شهر برگزار شد. ذراین […]

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، همایش مدیران هیئات مذهبی شهرستان نیشابور با هدف قرار گرفتن در آستانه ایام فاطمیه و نقش هیئات مذهبی در ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها و سالروز شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی درهیئت فاطمه زهرا سلام الله علیها این شهر برگزار شد.

ذراین همایش، حجت الاسلام سماواتی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نیشابوردر اظهار داشت: هیأت مذهبی، به عنوان نهاد تربیتی باید در جایگاه تعلیم و تربیت خانواده‌ها قرار بگیرند.

وی با بیان اینکه هیأت این چنینی می‌توانند الگوی نظام حکمرانی اسلامی باشد، ابراز کرد: این هیأت می‌تواند حلقه میانی امام و امت بوده و به عصای دست ولایت تبدیل شود ودر ردیف هیئات طراز انقلاب قراربگیرند.

درادامه حجت الاسلام محیطی استاد حوزه و دانشگاه در جمع مدیران هیئات مذهبی به ایراد سخن پرداخت.

وی عنوان داشت: هیئت‌های مذهبی کانون اصلی فعالیت‌های دینی و مذهبی مردم بوده و نقش مهمی در مردمی بودن جهاد تبیین دارند.

محیطی عنوان داشت: ما نیز به تناسب فعالیت خود نسبت به جهاد تبیین وظایفی را به عهده داریم که در این میان وظایف هیئات بنا به سخنان رهبر انقلاب نسبت به سایر اقشار سنگین‌تر است.

وی خاطرنشان کرد: ما باید به فراخور مسئولیتی که در هیئت به عهده داریم این فریضه مهم را انجام داده و در راستای تحقق اهداف آن همگام باشیم.

اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید