کد خبر:1979
پ

برگزاری جلسه شورای شبکه هیأت و تشکل‌های دینی خراسان رضوی

جلسه شورای شبکه هیأت و تشکل‌های دینی با حضور اعضا، در استانداری خراسان رضوی و با حضور حجت الاسلام والمسلمین گنابادی نژاد معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری برگزار شد. در این جلسه که پیرامون ایام فاطمیه، سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و مسابقه مدیحه خوانی کوثر محبت برگزار شد، اعضا فعالیت ها و برنامه […]

جلسه شورای شبکه هیأت و تشکل‌های دینی با حضور اعضا، در استانداری خراسان رضوی و با حضور حجت الاسلام والمسلمین گنابادی نژاد معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری برگزار شد.
در این جلسه که پیرامون ایام فاطمیه، سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و مسابقه مدیحه خوانی کوثر محبت برگزار شد، اعضا فعالیت ها و برنامه های مجموعه های خود را بیان کردند و سپس معاون فرهنگی،اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی با اشاره به اهمیت و اهتمام به برگزاری مراسم های فاطمیه در همه محلات، تاکید کرد که ضروری است تا در تمام روستاها، شهرها، مدرسه ها و دانشگاه ها برای حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها برنامه و مراسم برگزار شود.
اهتمام و پیگیری مسابقه مدیحه خوانی کوثر محبت و فرصت سازی برای نوجوانان از دیگر محورهای مورد تاکید حجت الاسلام گنابادی نژاد در این جلسه بود.

اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید