کد خبر:2004
پ
رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان تربت جام:

راه‌اندازی هیئت نوجوانان در تربت جام برای تربیت نسل انقلابی

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، حجت‌الاسلام علینقی هاشمی رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان تربت جام اظهار داشت: تمام هم و غم دشمنان برای برهم زدم آرامش در جمهوری اسلامی بر روی دو قشر نوجوان و بانوان معطوف کرده است. وی افزود: در راستای تربیت نسل انقلابی و تبیین نوجوانان جلسات متعددی […]

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، حجت‌الاسلام علینقی هاشمی رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان تربت جام اظهار داشت: تمام هم و غم دشمنان برای برهم زدم آرامش در جمهوری اسلامی بر روی دو قشر نوجوان و بانوان معطوف کرده است.

وی افزود: در راستای تربیت نسل انقلابی و تبیین نوجوانان جلسات متعددی برگزار و نتایج بسیار خوبی گرفته شد.

هاشمی با بیان اینکه به روحانیون و مبلغان تاکید بر استمرار روضه های خانگی برای بانوان شد، گفت: این مهم برای بانوان نیز بسیار حائز اهمیت است.

وی با اشاره بر اهمیت هیئت نوجوانان ادامه داد: راه‌اندازی اینگونه هیئت ها برای تربیت نسل انقلابی در رأس برنامه‌های تبلیغی است.

هاشمی تصریح کرد: در حال حاضر در دو روستا هیئت های منسجم و هدفمندی با حضور طلاب جوان و مستعد راه اندازی شده که برنامه‌های بسیار خوبی را برگزار کردند.

وی خاطرنشان کرد: در داخل شهر نیز هیئت نوجوانان را با همکاری شورای هیئات مذهبی و اداره آموزش و پرورش و تبلیغات اسلامی پایه ریزی شده که بصورت هفتگی تشکیل جلسه می‌دهند.

هاشمی با اشاره به برگزاری یادواره شهدای امنیت نیز متذکر شد: قریب به هزار نوجوان در این مراسم شرکت داشتند که برنامه محتوایی جذاب و گیرایی برای ایشان ارائه شد.

اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید