کد خبر:294
پ

ثبت نام بیش از ۱۶۰۰ نفر از بانوان در طرح مهرواره با نور در خراسان رضوی

راهیار بنیاد هدایت اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی از ثبت نام بیش از ۱۶۰۰نفر از بانوان در طرح مهرواره با نور در این استان خبر داد . به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ، حجت الاسلام حسینعلی رحمتی با اعلام این خبر گفت : مهرواره با نور در بخش خاطره […]

راهیار بنیاد هدایت اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی از ثبت نام بیش از ۱۶۰۰نفر از بانوان در طرح مهرواره با نور در این استان خبر داد .
به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ، حجت الاسلام حسینعلی رحمتی با اعلام این خبر گفت : مهرواره با نور در بخش خاطره نویسی ویژه شریکه الامامان و مبلغات و مباحث خانواده با هدف حل مشکلات مردم محلات به همت بانوان محله و مسجد، هم زمان با سراسر کشور در استان خراسان رضوی آغاز شده و تا پایان ماه صفر ادامه دارد.
وی با بیان اینکه مشکلات محلات با محوریت مساجد از سوی بانوان فعال محل شناسایی و برطرف می‌شود ، اظهار داشت : این طرح در هفت محور و ۴۴ مسأله دسته بندی شده است که حوزه ازدواج تشکیل خانواده، روابط زوجین، واسطه گری در ازدواج، فرزندآوری و جمعیت، سبک زندگی اسلامی، اقتصاد در خانواده، مسائل حوزه سلامت روانی و خودکشی‌ها از جمله این مسئله هاست.
راهیار بنیاد هدایت اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ضمن در خواست از بانوان فعال فرهنگی و بانوان تاثیرگذار استان جهت شرکت در این طرح ملی ، گقت : بحث جهاد تبیین، ایجاد امید در جامعه، شناسایی و توانمندسازی بانوان از جمله اهداف مهم این طرح است .

اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید