کد خبر:300
پ

رویکرد ما تبلیغ چهره به چهره است

به گزارش نهضت، حجت الاسلام مرتضی همتی‌فر- معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی و مسئول ستاد استانی مهرواره بانور خراسان رضوی-، گزارشی از اقدامات خود پیرامون تبیین و تبلیغ مهرواره بانور ارائه کرد و گفت: در ابتدا که بحث مهرواره بانور مطرح شد دو جلسه مفصل با کارشناسان استان برگزار کردیم تا با همفکری یکدیگر […]

به گزارش نهضت، حجت الاسلام مرتضی همتی‌فر- معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی و مسئول ستاد استانی مهرواره بانور خراسان رضوی-، گزارشی از اقدامات خود پیرامون تبیین و تبلیغ مهرواره بانور ارائه کرد و گفت: در ابتدا که بحث مهرواره بانور مطرح شد دو جلسه مفصل با کارشناسان استان برگزار کردیم تا با همفکری یکدیگر به راهکارهایی که می‌توان بوسیله آن‌ها این طرح را به گوش تمامی فعالان حوزه خانواده رساند، دست یابیم.
وی به خروجی این جلسات اشاره کرد و افزود: به این نتیجه رسیدیم که با تک تک مجموعه‌هایی که در حوزه بانوان و خانواده فعالیت دارند، جلساتی را برگزار کنیم و طرح را به صورت کامل برای آنان تبیین نماییم.
حجت الاسلام همتی‌فرهمچنین خاطرنشان کرد: جلسه‌ای با امور بانوان آستان قدس رضوی برگزار شد و طرح مهرواره برای آنان تبیین گردید و این بزرگواران نیز طرح را پذیرفتند و پای کار آمدند.
وی وجود خادمیاران رضوی در سراسر کشور را یکی از ظرفیت‌های عظیم کشور دانست
این مقام مسئول به مسئولین و دبیران مهرواره در سراسر کشور پیشنهاد کرد ازظرفیت کانون‌های خادمیاری آستان قدس رضوی در استان‌هایشان بهره گیرند و با آن‌ها در این راستا جلساتی را برگزار نمایند.
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی همچنین اظهار داشت: با بسیج جامعه زنان نیز جهت بهره‌گیری از ظرفیت پایگاه‌های بسیج و یا شورای اندیشه ورز بانوان قرآنی استان و همچنین با مدیراماکن آستان قدس که تقریبا دارای ۱۰ هزار خادم بانو در سطح کشور است، جلساتی برگزار شد و طرح برای آنان توضیح داده شد و این مجموعه‌ها نیز پای کار آمدند.
وی از اقدامات رسانه‌ای خراسان رضوی نیز خبر داد و گفت: در استان، پوستری مجزا از پوستر اصلی مهرواره با درج لوگوی دستگاه‌های دیگر آماده و منتشر شد و توضیح کامل مهرواره در قالب موشن گرافی نیز دراستان تولید و منتشر گردید‌.
حجت الاسلام همتی‌فر همچنین عنوان کرد: در کلیه جلساتی که برگزار شد تاکید ما براین بوده که صرفا به انتشار پوستر و طرح در فضای مجازی بسنده نشود، بلکه با برقراری تماس تلفنی با افراد فعال، مؤثر و سرشبکه‌ها طرح به صورت کامل برای آنان تبیین شود.
وی ادامه داد: توصیه ما به دیگر استان‌ها نیز، تبیین مهرواره به صورت چهره به چهره بویژه برای سرشبکه ها و مؤثرین حوزه خانواده است و نقطه مثبت کار ما تاکنون در همین توجیه فرد به فرد فعالین حوزه خانواده بوده است.
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در پایان اذعان داشت: اگرچه در جدول آماری، استان خراسان رضوی نسبت به سایر استان‌ها از وضعیت مطلوب‌تری برخوردار است؛ اما با توجه به ظرفیت‌های عظیمی که در این استان وجود دارد، همچنان این آمار پایین‌تر از حد انتظار و توقع ما می‌باشد که امید است در روزهای آینده با عنایت حضرت علی بن موسی الرضا(ع)، شاهد رشد بیشتر و وضعیت بهتری برای این استان باشیم.

اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید