- اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی - https://ido-kh.ir -

حضور گسترده مردمی در جشن بزرگ وحدت خواف

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی، حجت‌الاسلام محمد زنگنه ضمن عرض تبریک به مناسبت میلاد پیامبر اسلام و امام صادق علیه السلام و هفته وحدت، اظهار داشت: در شهرستان خواف به این مناسب برنامه‌ها و جشن‌های متنوعی در حال برگزاری است.وی عنوان کرد: جشن بزرگ وحدت برنامه محوری این ایام […]

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی، حجت‌الاسلام محمد زنگنه ضمن عرض تبریک به مناسبت میلاد پیامبر اسلام و امام صادق علیه السلام و هفته وحدت، اظهار داشت: در شهرستان خواف به این مناسب برنامه‌ها و جشن‌های متنوعی در حال برگزاری است.
وی عنوان کرد: جشن بزرگ وحدت برنامه محوری این ایام بود که با حضور استاندار خراسان آقای دکتر نظری برگزار شد و در آن مردم خواف اعم از برادران اهل سنت و شیعه حضور گسترده و پررنگ داشتند.
زنگنه تصریح کرد: در این مراسم مردم و به ویژه جوانان و نوجوانان با حضور پرشور خود، بار دیگر به دشمن تاکید کردند ما از اسلام و انقلاب دست برنمیداریم و همچنان با اتحاد و وحدت و همدلی از نظام و انقلاب اسلامی دفاع می‌کنیم.
وی یادآور شد: استاندار محترم در این مراسم تاکید کرد هرچه وحدت و همدلی بین مردم بیشتر باشد نعمات خداوند فراوان تر خواهد شد.
زنگنه گفت: قطعا با این حضور و وحدت در شهرستان خواف نقشه‌های دشمنان انقلاب، عقیم می‌ماند

وی افزود: علمای اهل تسنن نیز در این جشن حضور داشته و استقبال شایان توجهی از اجرای برنامه صورت گرفت.
زنگنه ابراز امیدواری کرد برگزاری چنین برنامه‌های هدفمند و وحدت آفرینی سبب ناکامی دشمنان در اهداف شوم شأن شده و همه نقشه هوایی که علیه نظام جمهوری اسلامی ایران دارند نقش بر آب شود.
در پایان مراسم به قید قرعه از تعدادی از شرکت‌کنندگان تجلیل به عمل آمد