کد خبر:489
پ
به منظور تحکیم و توسعه مناسبات دفاعی؛

جلسه اعضای کمیته بانوان فرهیخته شهرستان تایباد برگزار شد

با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی تایباد، جلسه اعضای کمیته بانوان فرهیخته شهرستان تایباد برگزار شد. به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، حجت‌الاسلام علی اصغر علیپور رئیس اداره تبلیغات اسلامی تایباد گفت: جلسه کمیته بانوان فرهیخته اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تایباد با حضور اعضاء این کمیته با موضوع سبک زندگی اسلامی […]

با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی تایباد، جلسه اعضای کمیته بانوان فرهیخته شهرستان تایباد برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، حجت‌الاسلام علی اصغر علیپور رئیس اداره تبلیغات اسلامی تایباد گفت: جلسه کمیته بانوان فرهیخته اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تایباد با حضور اعضاء این کمیته با موضوع سبک زندگی اسلامی جمعیت و فرزندآوری، برنامه ریزی و تبادل نظر در خصوص فعالیت های اجرایی بانوان فرهیخته، اثرات و بازخوردهای مد نظر، راهکارهای اجرایی موثر و پربارتر شدن فعالیت ها برگزار شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تایباد در این جلسه پیرامون افزایش جمعیت و ضرورت اجرای اقدامات فرهنگی، اجتماعی، آموزشی و… فرهنگ سازی و اقناع خانواده ها خصوصا زوج های جوان، در رابطه با فرزند آوری و نیز جشن میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها و بزرگداشت مقام مادر و هفته زن به ایراد سخن پرداخت.

حجت‌الاسلام علیپور در این جلسه لزوم فعالیت گسترده بانوان درعرصه فرهنگ، اجتماع، خانواده و توسعه آن در فضای مجازی را یادآوری نمود و گفت: بانوان، از موثرترین افراد در توسعه فرهنگ و خانواده هستند، فعالیت های قرآنی، طرح های انگیزشی، حفظ خانواده و فرزندآوری از اهداف مهمی است که بانوان می توانند در آن ورود کرده و با تولیدات مختلف و حضور حداکثری گام های موثری بردارند.

وی افزود: در این مسیر باید هدفمند پیش رفت تا به نتایج مورد نظر دست یافت، بدیهی است سازمان تبلیغات طرح ها و برنامه های خلاقانه و موثر را مورد پشتیبانی و حمایت قرار خواهد داد.

در ادامه اعضای کمیته بانوان فرهیخته شهرستان بر بهره گیری از ظرفیت های کلیه مراکز فرهنگی و تشکل های دینی در راستای فرهنگ سازی به منظور افزایش جمعیت تاکید کردند.

منبع
خبرگزاری مهر
اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید