کد خبر:498
پ

طرح “در مسیر بهشت” ویژه میزبانی زائران دهه پایانی صفر در مشهد آغاز شد

رییس مرکز رسانه و اطلاع‌رسانی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: طرح “در مسیر بهشت” همزمان با سالروز وفات پیامبر اعظم(ص) میزبانی از زائران دهه پایانی صفر را با مشارکت هیات‌ها و مراکز فرهنگی و مردمی از پایانه مسافربری مشهد تا حرم مطهر رضوی آغاز کرد. عبدالله ابراهیمی روز یکشنبه در گفت و گو […]

رییس مرکز رسانه و اطلاع‌رسانی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: طرح “در مسیر بهشت” همزمان با سالروز وفات پیامبر اعظم(ص) میزبانی از زائران دهه پایانی صفر را با مشارکت هیات‌ها و مراکز فرهنگی و مردمی از پایانه مسافربری مشهد تا حرم مطهر رضوی آغاز کرد.

عبدالله ابراهیمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طرح در مسیر بهشت از امروز در راستای فرهنگ میزبانی و استقبال از زائران امام مهربانی‌ها با برپایی ۱۱۰ موکب در خیابان امام رضا(ع) مشهد آغاز شد و تا پنجم مهرماه ادامه دارد.

وی اظهار داشت: پذیرایی از زائران و عزاداران، فعالیت های فرهنگی، قرآنی، اجتماعی و بهداشتی برخی از خدماتی است که در این مواکب و ایستگاه‌ها ارائه می شود. این مواکب از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ شب پذیرای میهمانان امام هشتم(ع) هستند.

طرح “در مسیر بهشت” ویژه میزبانی زائران دهه پایانی صفر در مشهد آغاز شد
رییس مرکز رسانه و اطلاع رسانی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: اجرای سرودهای مذهبی همراه با مشاوره خدمات رسانه ای حال وهوای موکب ها و ایستگاه های دایر شده در این ایام را متفاوت نموده است.

وی ادامه داد: شهروندان مشهدی که قصد دارند، نذورات خود را به زائران امام هشتم تقدیم کنند، می توانند با شماره ۰۹۱۵۱۰۴۱۲۹۱ تماس گرفته و از طریق این موکب ها اقدام کنند.

بر اساس اعلام مسوولان، پیش بینی می‌شود بیش از ۶ میلیون زائر در دهه پایانی ماه صفر به مشهد مقدس مشرف شوند.

اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید