کد خبر:626
پ
محققان توصیه می کنند؛

مدیریت افکار جامعه نیازمند تبیین است

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، گردهمایی روحانیون شهرستان کلات با حضور مدیر کل محترم تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در شهر چنار برگزار شد. حجت‌الاسلام صاحبقرانی در جمع روحانیون با بیان اینکه مشکل جامعه ما مدیریت افکار است، گفت: گره های ذهنی زیاد شده است که رفع این موضوع نیازمند تبیین […]

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، گردهمایی روحانیون شهرستان کلات با حضور مدیر کل محترم تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در شهر چنار برگزار شد.

حجت‌الاسلام صاحبقرانی در جمع روحانیون با بیان اینکه مشکل جامعه ما مدیریت افکار است، گفت: گره های ذهنی زیاد شده است که رفع این موضوع نیازمند تبیین است.

وی با بیان اینکه سه رکن اصلی حکومت عدالت، معنویت و عقلانیت است عدالت را رکن رکین قلمداد کرد و بر اهمیت آن صحه گذاشت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی اظهار داشت: با توجه به آمار موجود، در معنویت رشد خوبی داشتیم و اکثریت جامعه قشر مذهبی هستند اما متأسفانه این مهم با توجه به رسانه قوی طرف معاند دیده نمی‌شود.

وی تصریح کرد: با این وجود در حوزه عقلانیت و عدالت علی رغم پیشرفت و توسعه امکانات، عقب هستیم و با مطلوب فاصله داریم.

صاحبقرانی با بیان اینکه زمامدار معنویت و مدیریت افکار با روحانیت است گفت: باید حکمرانی اسلامی در جامعه توسط روحانیون تبیین شود.

وی خاطرنشان کرد: روحانیون به عنوان امام جامعه و محله باید افزون بر اقامه‌ نماز جماعت و فعالیت‌های مسجد به مسائل محله خود بپردازد و با جوانان ارتباط بگیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی با بیان اینکه مساجد پایگاه حل مسائل اجتماعی هستند، متذکر شد: شمن از قدرت مدیریت افکار ما می ترسد و اقبال چندانی بین مردم ندارد و ما نباید خودمان را دست کم بگیریم.

منبع
خبرگزاری مهر
اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید