کد خبر:655
پ

اولویت اعزام مربیان قرآنی به مدارس مناطق محروم تربت جام است

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، حسین محمدی کارشناس امور قرآنی تبلیغات اسلامی شهرستان تربت جام اظهار داشت: با توجه به اهمیت تبیین آموزه‌های دینی و قرآنی در سنین مختلف خصوصا کودکان و نوجوانان، حضور مربیان و مبلغان دینی و قرآنی در مدارس مورد توجه قرار گرفته است. وی عنوان داشت: […]

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، حسین محمدی کارشناس امور قرآنی تبلیغات اسلامی شهرستان تربت جام اظهار داشت: با توجه به اهمیت تبیین آموزه‌های دینی و قرآنی در سنین مختلف خصوصا کودکان و نوجوانان، حضور مربیان و مبلغان دینی و قرآنی در مدارس مورد توجه قرار گرفته است.
وی عنوان داشت: در همین راستا برای نیل به اهداف قرآنی و توسعه فرهنگ و آموزه‌های دینی درصدد اعزام مربیان قرآنی به سطح مدارس شهرستان هستیم.

محمدی گفت: در صورت موافقت آموزش و پرورش ما در تبلیغات اسلامی شهرستان آمادگی کامل برای اعزام مربیان قرآنی به سطح مدارس را داریم.

وی تصریح کرد: اولویت اصلی ما در طرح اعزام مبلغ قرآنی، مناطق محروم وکم برخوردار از امکانات فرهنگی وقرآنی است.

کارشناس امور قرآنی تبلیغات اسلامی شهرستان تربت جام خاطرنشان کرد: بر همین مبنا، یشترین پوشش این طرح بر خانواده های محروم و بی سرپرست است.
وی تصریح کرد: در این خصوص مربیان محدودی از خواهر وبرادر اعلام آمادگی کردند که با حمایت اداره تبلیغات، در اختیار قرار دادن کلاس توسط مدارس آموزش وپرورش والبته خیرین قرآنی مشغول به فعالیت میشوند.

اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید