کد خبر:658
پ

حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در گناباد و بازدید از برخی مراکز و موسسات فرهنگی

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی، امروز از تبلیغات اسلامی شهرستان گناباد دیدار کرد و در جلسات این شهرستان حضور یافت. ابتدا جلسه منطقه ای شهید کامیاب در محل اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناباد با حضور مدیرکل و معاون فرهنگی و مسئول طرح و برنامه […]

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی، امروز از تبلیغات اسلامی شهرستان گناباد دیدار کرد و در جلسات این شهرستان حضور یافت.

ابتدا جلسه منطقه ای شهید کامیاب در محل اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناباد با حضور مدیرکل و معاون فرهنگی و مسئول طرح و برنامه و مسول امور ادارت خراسان رضوی در محل اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناباد بر مزار شد که در این جلسه مدیران شهرستانهای گناباد،کاشمر،بردسکن،خلیل آباد و بجستان حضور داشتند.
همچنین نشست خبری حجت‌الاسلام و المسلمین هادی صاحبقرانی مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی و مدیرکل ارشاد اسلامی با اصحاب رسانه در گناباد نیز برگزار شد که در این نشست حجت الاسلام صاحبقرانی گفت:در جهاد تبیین همه باید پای کار بیایند.
وی همچنین در سخنان خود به استقبال خوب بانوان گناباد از طرح مهر‌واره اشاره کرد و افزود: در بین شهرستان ‌های خراسان رضوی بانوان گناباد پیش‌گام هستند.
هادی صاحبقرانی ابراز داشت: در حوزه بانوان که نیمی از جمعیت استان را تشکیل می دهند نهضت پیشرفت بانوان را راه اندازی کرده‌ایم که بانوان توانمند شناسایی و در راستای ارتقا و کنشگری آنها تلاش می کنیم.
در ادامه مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی از مرکز تخصصی آموزش خانواده و مشاوره سردار شهید ابوالقاسم اسماعیل زاده دیدار به عمل آورد.

در این دیدار حجت الاسلام هادی صاحبقرانی مدیرکل تبلیغات اسلامی بهمراه مدیر کل ارشاد اسلامی، دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، معاون دانشجویی سپاه استان و فرماندار، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناباد از بخش های مختلف این مرکز بازدید کردند.

شایان ذکر است این مرکز خدماتی شامل برگزاری کارگاههای تخصصی مشاوره ازدواج و زوج درمانی، مشاوره کودک، نوجوان و جوان، مشاوره اضطراب افسردگی، وسواس مشاوره تحصیلی و استعداد سنجی با اساتید کشوری از تهران، قم و مشهد مشاوره ارائه می دهند.

همچنین حجت الاسلام هادی صاحبقرانی مدیرکل تبلیغات اسلامی بهمراه مدیر کل ارشاد اسلامی، دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، معاون دانشجویی سپاه استان و رئیس اداره تبلیغات اسلامی و رئیس اداره ارشاد اسلامی شهرستان گناباد از واحد سمعی و بصری مسجد ابالفضل ع گناباد نیز بازدید داشتند.

در جریان این بازدید حجت الاسلام مجتبوی امام جماعت مسجد ابوالفضل ع گزارشی از برنامه ها و اهداف این واحد ارائه کرد.

در ادامه مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی به موسسه فرهنگی هنری بهلول گنابادی رفتند و از این موسسه بازدید داشت.

حجت الاسلام هادی صاحبقرانی مدیرکل تبلیغات اسلامی بهمراه مدیر کل ارشاد اسلامی، دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی و رئیس اداره ارشاد اسلامی شهرستان گناباد از بخش های مختلف این موسسه بازدید نمودند.
در جریان این بازدید حجت الاسلام رضا مدنی مسول موسسه گزارشی از برنامه ها و اهداف این موسسه ارائه کرد.

کلیدواژه : درمان
اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید