کد خبر:7217
پ
مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی تاکید کرد :

مراسم معنوی اعتکاف بهترین فرصت برای جهاد تبیین

نشست هماهنگی، هم اندیشی و برنامه ریزی مراسم اعتکاف در خراسان رضوی با حضور بیش از ۳۰ نفر از مدیران برگزار شد. به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی، در این نشست که به صورت مجازی برگزار شد ، حجت الاسلام صاحبقرانی مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی بر هر چه […]

نشست هماهنگی، هم اندیشی و برنامه ریزی مراسم اعتکاف در خراسان رضوی با حضور بیش از ۳۰ نفر از مدیران برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی، در این نشست که به صورت مجازی برگزار شد ، حجت الاسلام صاحبقرانی مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی بر هر چه با شکوهتر برگزار شدن مراسم اعتکاف و دهه مبارکه فجر تاکید کرد و گفت : در مراسم اعتکاف و دهه فجر برنامه های متنوعی برگزار میشود و با توجه به اینکه اقشار مختلف مردم در آن حضور پیدا می کنند ، باید از این فرصت بسیار خوب در راستای جهاد تبیین نهایت تلاش را انجام داد .
وی افزود : مراسم اعتکاف امسال باشکوهتر از سالهای قبل در بیش از ۶۰۰ مسجد بویژه مسجد گوهر شاد حرم مطهر رضوی و در سطح استان خراسان رضوی برگزار خواهد شد .
در ادمه دبیر ستاد اعتکاف و مسئول امور مساجداداره کل تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی گفت : در این مراسم معنوی که یک عبادت جامعی است و بسیاری از عبادت های بزرگ دیگر از قبیل تفکر، روزه ، حضور در مسجد، نماز و… را در خود جای داده است برنامه های مختلفی از قبیل برگزاری حلقه های معرفت تاثیرگزار ، مداحی، تلاوت قرآن کریم ، سخنرانی نیز برگزار خواهدشد.
حجت الاسلام رحمتی افزود : پیش بینی میشود بیش از ۵۰ هزار نفر از اقشار مختلف مردم بویژه جوانان و نوجوانان در اعتکاف رجبیه امسال در مساجد این استان شرکت کنند .

اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید