کد خبر:7253
پ
رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بردسکن:

قرآن تا ابد چراغ فروزان هدایت بشر است

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی حجت‌الاسلام هادی شکاری رییس تبلیغات اسلامی شهرستان بردسکن اظهار داشت: بار دیگر دشمن ذات پلید خود را در اهانت به مقدسات مسلمانان با حمایت کور و غیر عاقلانه خود از حرکت مشمئز کننده هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم به جهانیان نشان داد. […]

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی حجت‌الاسلام هادی شکاری رییس تبلیغات اسلامی شهرستان بردسکن اظهار داشت: بار دیگر دشمن ذات پلید خود را در اهانت به مقدسات مسلمانان با حمایت کور و غیر عاقلانه خود از حرکت مشمئز کننده هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم به جهانیان نشان داد.

وی گفت: دشمنی که از طرفی برخورد با اغشتاشگرانی که برای رسیدن به نیات شوم خود از هیچ جنایتی فروگذار نکردند را مخالف حقوق بشر می داند و از طرفی با فشارهای اقتصادی و حملات فرهنگی جوانان این مرز و بوم و مسلمانان جهان را تحت ستم قرار می دهند و این حرکت را هم دفاع از حقوق بشر می داند.
شکاری تصریح کرد: امروز دشمن پلید آتش زدن و هتک حرمت به ساحت قرآن کریم را آزادی بیان می داند و از طرفی برای آتش زدن یک پرچم قوم شنیع همجنس‌بازان ، شخصی را ۱۶ سال زندانی می‌کند.

وی ادامه داد: واقعا خودشان از این رفتارهای دوگانه و به دور از عقلانیت خنده شان نمی گیرد ؟

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بردسکن متذکر شد: با این وجود ، بار دیگر مسلمانان جهان و به ویژه مردم متدین ، مومن و انقلابی ایران به این شیطان صفتان ثابت کردند که هیچ چیزی نمی تواند آنها را از اعتقادات پاکشان جدا سازد و قرآن به عنوان چراغ هدایت بشر برای همیشه تا ابد در قلب و جان آنها جای دارد.

وی تاکید کرد: این حرکت سخیف و حمایت دولت های هلند و سوئد به بهانه آزادی بیان، نشان از دشمنی آشکار دشمنان ما با دین و اسلام و حمله به ایران است.

وی یادآور شد: تحریم ها فقط بهانه ای است برای منحرف کردن ملت ها از این افکار پلید و قطعا خوب می‌دانند و اگر هم نمی‌دانند خوب بفهمند و ببینند که مسلمانان تا آخرین قطره خون خود از اعتقادات مذهبی و مقدسات خود دفاع خواهند کرد .

وی افزود: قطعا به گواه قرآن هم مکر آنها به زودی دامن خودشان را خواهد گرفت ان شاء الله.

اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید