کد خبر:7306
پ
رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان تربت جام:

اهانت به قرآن نشان دهنده ستیز هدفمند غرب با اسلام است

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی ، حجت‌الاسلام علینقی هاشمی رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان تربت جام اظهار داشت: حرکت جاهلانه چند کشور اروپایی در اهانت به قرآن کریم نشانگر ستیز هدفمند غرب با قرآن و اسلام است. وی گفت: این حرکت اقدامی است بر اساس اسلام هراسی که غرب برای […]

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی ، حجت‌الاسلام علینقی هاشمی رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان تربت جام اظهار داشت: حرکت جاهلانه چند کشور اروپایی در اهانت به قرآن کریم نشانگر ستیز هدفمند غرب با قرآن و اسلام است.

وی گفت: این حرکت اقدامی است بر اساس اسلام هراسی که غرب برای مقابله با گسترش اسلام و انقلاب اسلامی آغاز کرده است.

هاشمی تصریح کرد: اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تربت جام این حرکت فریبنده و مزدوران غربی را محکوم می‌کند و به تمام قدرت‌های غربی که در راه مقابله با اسلام هستند، اعلام می‌کند که این حرکات هیچ خللی در اراده مردم ایران و انقلاب اسلامی ایران ایجاد نمی‌کند.

وی تاکید کرد: علی رغم تلاش دشمن، مردم مستحکم تر از قبل در برابر استکبار خواهند ایستاد .

هاشمی عنوان کرد: دشمنان باید بدانند این حرکت ها نشان دهنده خباثت آنان است .

وی با بیان اینکه اراده مردم ایران در برابر ظلم و ستم و استکبار مستحکم است، گفت: آنان می‌خواهند با این هتک حرمت به قرآن کریم و مقدسات دین مبین اسلام در اراده پولادین مسلمانان در راه اعتلای عدالت و گسترش اسلام خلل ایجاد کنند که قطعا در این هدف ناکام خواهند ماند.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان تربت جام ابراز داشت: همگان عظمت اسلام و عظمت قرآن را خواهند دید و پرچم اسلام در دنیا به اهتزاز در خواهد آمد و به دست امام زمان عج خواهد رسید.

اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید