کد خبر:7381
پ

برگزاری گردهمایی بزرگ علمای شیعه و سنی در تربت جام

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، حجت‌الاسلام علینقی هاشمی رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان تربت جام اظهار داشت: گردهمایی بزرگ علمای شیعه و اهل سنت منطقه با محوریت تربت جام، صالح آباد، باخرز و سرخس با حضور حجت الاسلام همتی فر معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار شد. وی […]

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، حجت‌الاسلام علینقی هاشمی رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان تربت جام اظهار داشت: گردهمایی بزرگ علمای شیعه و اهل سنت منطقه با محوریت تربت جام، صالح آباد، باخرز و سرخس با حضور حجت الاسلام همتی فر معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار شد.

وی گفت: بیش از ۵۰۰ نفر از علمای شیعه و اهل سنت در این مراسم شرکت کردند.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان تربت جام تصریح کرد: علی رغم اینکه شبکه‌های معاند تهدید کرده بودند که اگر علمای اهل سنت در این مراسم شرکت کنند اتفاقاتی برای آنها پیش می آید اما علمای روشنفکر و انقلابی این منطقه در این مراسم شرکت کردند و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان زدند.
وی متذکر شد: علمای اهل سنت ثابت کردند که وحدت یکی از اساس محکم انقلاب اسلامی است و شیعه و سنی در کنار یکدیگر یا مسالمت حضور دارند و این وحدت را به جامعه هم تزریق می‌کنند و اقشار مختلف را در امر وحدت تبیین می‌کنند.

وی گفت: علمای شیعه و سنی در راستای تبیین امر وحدت در جامعه همگام هستند.
حجت الاسلام هاشمی افزود: این جلسه روز سه شنبه هجدهم آبان ماه با حضور علمای شیعه و سنی در دانشگاه وحدت تربت جام برگزار شد
وی خاطرنشان کرد: ائمه محترم جمعه شهرستان تربت جام سرخس و نصرآباد و صالح آباد برگزار شد.

گفتنی است حجت‌الاسلام هاشمی به عنوان دبیر و مسئول اجرایی همایش بود که از این طریق از مرکز اسلامی، اداره اطلاعات و فرماندار و شهرداری و اصناف و جهاد کشاورزی شهرستان به دلیل مشارکت در برگزاری همایش تقدیر کرد.

اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید