- اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی - https://ido-kh.ir -

۲۲ بهمن ملت را در مسیر اوج قله پیشرفت قرار داد

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ، حجت‌الاسلام علیپور رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان تایباد اظهار داشت: ایام الله پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در حقیقت پیروزی خون بر شمشیر، پیروزی دین بر بی دینی، پیروزی حکومت خدا بر حکومت طاغوت، تجلی دیانت، فقاهت و تقوا و پاکی در رهبری این حکومت است .

وی ادامه داد: شعار محوری امسال، ایران استوار، ۴۴ سال افتخار است، به لطف خدا طی این ۴۴ سال دستاوردهای بی نظیر در حوزه‌های مختلف توسط حاکمیت اسلامی و نظام مقدس اسلامی رقم خورده است.
علیپور تصریح کرد: هم گسترش فرهنگ استقلال طلبی و استکبارستیزی که از بالاترین دستاوردهای فرهنگی منبعث از آموزه‌های اسلامی و قرآنی است، از برکات این انقلاب اسلامی است.
وی خاطرنشان کرد: توجه به فرهنگ دینی در سطح عمومی از دستاوردهای نظام اسلامی است.
علیپور تاکید کرد: پیدایش هزاران هیئت مذهبی و حضور مردم و به ویژه جوانان در برنامه‌های مذهبی از جمله اعتکاف ، اماکن مذهبی و پایگاه های مختلف نیز از این دست دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است.
علیپور تصریح کرد: بسط و گسترش مسائل دینی و مذهبی بسیار حائز اهمیت است که همه این موارد از دستاوردهای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران است.
وی افزود: ۲۲ بهمن در حقیقت انفجار نور است چون در این روز مردم از یوغ استکبار و ظلم و ستم و خباثت‌های رژیم پهلوی نجات داد.
رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان تایباد گفت: در این روز مردم ما در مسیر رسیدن به اوج قله پیشرفت قرار گرفتند و پیشرفت های بسیاری نیز حاصل شده است.