کد خبر:7439
پ
رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان درگز:

کانون فرهنگی تبلیغی سفیران بهشت پاتوقی برای توسعه فعالیت‌های فرهنگی و دینی

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ، حجت‌الاسلام ابوالقاسم خوش‌خلق رییس تبلیغات اسلامی شهرستان درگز اظهار داشت: تشکیل کانون‌های فرهنگی و اجتماعی و قرآنی گامی موثر در راستای تربیت نسل جوان و نوجوان با مولفه‌های اسلامی و فرهنگی است. وی افزود: در همین راستا کانون فرهنگی تبلیغی سفیران بهشت تشکیل شده […]

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ، حجت‌الاسلام ابوالقاسم خوش‌خلق رییس تبلیغات اسلامی شهرستان درگز اظهار داشت: تشکیل کانون‌های فرهنگی و اجتماعی و قرآنی گامی موثر در راستای تربیت نسل جوان و نوجوان با مولفه‌های اسلامی و فرهنگی است.

وی افزود: در همین راستا کانون فرهنگی تبلیغی سفیران بهشت تشکیل شده که در مدت فعالیتی خود، به عنوان پاتوقی برای دختران نوجوان شهرستان درگز محسوب می‌شود.
خوش‌خلق گفت: برگزاری هدفمند کلاسهای آموزشی و راه‌اندازی کارگروه‌های مختلف با انتخاب سرگروه‌های نوجوان از جمله برنامه‌های اجرایی این کانون است.
وی با اشاره به استقبال دختران نوجوان از برنامه‌های این پاتوق دخترانه تصریح کرد: راه اندازی فروشگاه اینترنتی و همچنین برگزاری مناسبت های ملی و مذهبی برای عموم مردم از دیگر برنامه‌های این کانون است.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان درگز، ارائه خدمات بهداشت، درمان و آماده سازی و توزیع بسته های معیشتی و نیز اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم توسط این کانون را از جمله اقدامات شایان توجه برشمرد.
به گفته وی، تهیه و توزیع پک های فرهنگی در بیشتر مناسبت های مختلف، تشکیل گروه تخصصی تئاتر و گروه سرود، راه اندازی هیئت دانش آموزی، راه اندازی مسابقات مختلف و برگزاری کلاس های اموزش گوناگون از دیگر اقدامات این کانون فرهنگی تبلیغی است.
خوش خلق در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: با حمایت شایسته از تشکیل چنین کانون‌هایی میتوان توسعه فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی و قرآنی را برای مخاطب جوان و نوجوان رقم زد.

اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید