کد خبر:7446
پ
رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان تربت جام خبر داد

برگزاری جلسه جهاد تبیین با موضوع استراتژی مقاومت در تربت جام

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ، حجت‌الاسلام علینقی هاشمی رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان تربت جام اظهار داشت: جهاد تبیین وظیفه اصلی و راهبرد اساسی مورد تاکید مقام معظم رهبری است که بر این اساس در برنامه‌های مختلف مورد توجه قرار می‌گیرد. وی افزود: اجرای جلسات مختلف جهاد تبیین از زوایا […]

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ، حجت‌الاسلام علینقی هاشمی رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان تربت جام اظهار داشت: جهاد تبیین وظیفه اصلی و راهبرد اساسی مورد تاکید مقام معظم رهبری است که بر این اساس در برنامه‌های مختلف مورد توجه قرار می‌گیرد.

وی افزود: اجرای جلسات مختلف جهاد تبیین از زوایا و ابعاد مختلف همواره مورد توجه بوده و هست.

هاشمی گفت: در همین راستا جلسه جهاد تبیین با موضوع استراتژی مقاومت در تربت جام برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: این جلسه هدفمند با حضور دکتر باقری، سفیر سابق ایران در ترکیه و … و معاون اسبق وزیر امور خارجه به عنوان سخنران برگزار می‌‌شود.
رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان تربت جام خاطرنشان کرد: این مراسم به همت و همکاری اداره تبلیغات اسلامی ، آموزش و پرورش و دفتر امام جمعه شهرستان تدارک دیده شده است.
وی ابراز امیدواری کرد با برگزاری این نشست هم اندیشی و هم افزایی بیشتری در حوزه جهاد تبیین با محوریت استراتژی مقاومت در شهرستان صورت گیرد.

اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید