- اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی - https://ido-kh.ir -

اختتامیه مسابقات مدیحه خوانی کوثر محبت در مشهدمقدس برگزار شد

کارشناس تشکل های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: مرحله پایانی دومین دوره مسابقات مدیحه خوانی کوثر محبّت ویژه مداحان نوجوان خراسان رضوی در مشهد مقدس برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، هادی شادکام کارشناس تشکل های دینی این اداره کل گفت: دومین دوره مسابقات مدیحه خوانی کوثر محبّت، ویژه نوجوانان با هدف ارتقای سطح مداحان نوجوان و همچنین استعدادیابی و ایجاد انگیزه برای علاقه‌مندان به مدیحه خوانی در ۳۰ شهرستان استان خراسان رضوی برگزار شد.
وی با اشاره به رشد شش برابری در تعداد شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات ابراز کرد: امسال هزار و ۱۲۲ نفر از نوجوانان ۱۲ تا ۱۸ سال در مسابقات شرکت کردند که این آمار نسبت به دوره اول، نشانگر استقبال نوجوانان به این هنر اصیل شیعی است.
شادکام ادامه داد: از این تعداد، ۵۰ نفر به مرحله استانی راه پیدا کردند که بعد از انجام مسابقات نیمه نهایی و نهایی، چهار نفر توسط هیئت داوران به عنوان نفرات برتر معرفی و چهار نفر نیز شایسته تقدیر شناخته شدند.
کارشناس تشکل های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی افزود: امیرحسین عبداللهی از شهرستان چناران به عنوان نفر اول این دوره از مسابقات، علیرضا سالار از کاشمر حائز رتبه دوم، عرفان دوراندیشان از مشهدمقدس مقام سوم و سیدمهدی موسوی از مشهد رتبه چهارم را کسب کردند و محمدطاها شیخ زاده، محمدمهدی فانی و محمدجواد فانی از مشهد و عباس تقی پور از شهرستان جغتای شایسته تقدیر شدند.
شایان ذکر است این دوره از مسابقات به همت اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی و کانون مداحان استان و با مشارکت و همکاری آستان قدس رضوی، اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی، ادارات کل اوقاف و امور خیریه، آموزش و پرورش و فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.