کد خبر:7526
پ
رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان قوچان:

برپایی بیش از ۳۰ موکب مهدوی و ایستگاه صلواتی در قوچان

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ، حجت‌الاسلام نوروزعلی قربانی رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان قوچان اطهار داشت: گرامیداشت نیمه شعبان و توجه دادن به فرهنگ ناب مهدویت از اولویت‌های اصلی متولیان فرهنگی و دینی در جامعه است. وی افزود: بر همین اساس برنامه‌ریزی و هماهنگی لازم جهت برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم […]

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ، حجت‌الاسلام نوروزعلی قربانی رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان قوچان اطهار داشت: گرامیداشت نیمه شعبان و توجه دادن به فرهنگ ناب مهدویت از اولویت‌های اصلی متولیان فرهنگی و دینی در جامعه است.

وی افزود: بر همین اساس برنامه‌ریزی و هماهنگی لازم جهت برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم ولادت حضرت مهدی موعود عج و نیمه شعبان در شهرستان قوچان انجام شده است.
قربانی تصریح کرد: برگزاری مراسم جشن مردمی در مساجد و هیئت‌های مذهبی به صورت ویژه تدارک دیده شده است‌
وی عنوان کرد: جشن بزرگ و محوری مهدویت و نیمه شعبان در میدان مرکزی شهر قوچان همزمان با شب ولادت حضرت مهدی عجل الله نیز برنامه‌ریزی شده است.
رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان قوچان خاطرنشان کرد: علاوه بر برگزاری مراسمات مذهبی و جشنهای مردمی و محوری آذین بندی سطح شهرستان برای جشنهای نیمه شعبان نیز اجرایی شده است که بر سیمای معنوی و نشاط جشنها می افزاید.
وی گفت: در راستای ارج نهادن به این روز بزرگ و عید مبارک بیش از ۳۰ موکب مهدوی و ایستگاه صلواتی نیز در خیابانهای اصلی و محلات شهر قوچان برپا خواهد شد.

اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید