کد خبر:7529
پ
رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان گناباد:

احیای فرهنگ مهدویت و انتظار اولویت اصلی جشنهای مهدوی باشد

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ، رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان گناباد اظهار داشت: ماه شعبان یکی از بافضیلت ترین ایام سال است که مقدمه ای برای ورود به ماه مبارک رمضان است. وی با بیان اینکه ماه شعبان بهترین بهانه و زمان برای مناجات است، افزود: در ماه شعبان یکی […]

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ، رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان گناباد اظهار داشت: ماه شعبان یکی از بافضیلت ترین ایام سال است که مقدمه ای برای ورود به ماه مبارک رمضان است.
وی با بیان اینکه ماه شعبان بهترین بهانه و زمان برای مناجات است، افزود: در ماه شعبان یکی از ایام پرفضیلت ، شب نیمه شعبان است که در سیره اولیای الهی توجه زیادی به آن شده است ‌
فاطمی با بیان اینکه یکی از اعمال مخصوص شب نیمه شعبان زیارت اباعبدالله الحسین علیه السلام است، گفت: علمای اهل سنت و تشیع نسبت به مسئله نیمه شعبان توجه ویژه‌ای دارند.
وی خاطرنشان کرد: یکی از برنامه های اصلی که در شب نیمه شعبان جزو احتمالات بسیار است، احیای این شب است که برخی حتی میگویند شب قدر است.
رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان گناباد اظهار داشت: امیرالمومنین علیه السلام تعجب میکند از بی تفاوتی مردم نسبت به خصوصا شب نیمه شعبان که شب بسیار مهمی است.
وی متذکر شد: احیای فرهنگ مهدویت و انتظار یکی از برنامه‌های مهمی است که در نیمه شعبان باید مورد توجه قرار گیرد.
فاطمی ، بررسی وظایف ما نسبت به امام زمان عجل الله و اینکه آیا وظایف خود را در قبال ایشان انجام میدهیم یا خیر را از دیگر مولفه‌های مورد توجه و مهم در اعیاد مهدوی عنوان کرد.

اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید