- اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی - https://ido-kh.ir -

گرامیداشت نیمه شعبان با ۲۵۰ جشن محوری در نیشابور

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی ، حجت الاسلام مجید سماواتی رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان نیشابور اظهار داشت: گرامیداشت سالروز ولادت حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف، تجدید میثاق با ولایت بوده و اثر گذاری مناسبی در ایجاد وحدت و انسجام بین آحاد مختلف جامعه خواهد داشت .

وی عنوان داشت: برنامه های نیمه شعبان با رویکرد مردمی از مدت‌ها قبل هماهنگ شده و تمام این جشن ها به صورت کاملاً مردمی در شهرهای اقماری مراکز، بخش‌ها و روستاهای شهرستان برگزار می شود.

حجت الاسلام سماواتی اظهار داشت: بر پایی ایستگاه های صلواتی و فرهنگی در شب و روز نیمه شعبان در نقاط مختلف شهر و پذیرایی از مردم، آذین بندی و تزئینات شهری به صورت ویژه به مناسبت نیمه شعبان و راه اندازی کاروان های خودرویی با عنوان کاروان شادی از جمله برنامه‌های این روز با عظمت است.

وی، توجه به خانواده‌های نیازمند و ایتام، برگزاری ویژه برنامه های مهدویت در محلات کم برخوردار، هماهنگی و ترغیب مردم برای حضور در مراسمات و برپایی ایستگاه های خوشنویسی نقاشی و جشنواره های ویژه کودکان و نوجوانان را از دیگر برنامه های شاخص نیمه شعبان در شهرستان نیشابور برشمرد.

سماواتی خاطرنشان کرد: در شهرهای اقماری و روستاهای پر جمعیت شهرستان مراسم جشن و سرور با محوریت مبلغین هجرت و مستقر تحت نظر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان برگزار خواهد شد.