کد خبر:7615
پ

‍ مشاوره خانگی به ۳۰۰ پرونده اختلافی توسط روحانیون بردسکن

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بردسکن گفت: در یک سال گذشته توسط روحانیون با انجام مشاوره به ۳۰۰ مورد اختلافات خانگی رسیدگی داشتند. حجت‌الاسلام شکاری در جمع مردم نمازگزار جمعه این هفته شهرستان بردسکن گفت: سازمان تبلیغات اسلامی با داشتن ۷۰ روحانی شامل روحانیون حوزه ادارات، روحانیون بومی و مبلغین فعالیت‌های مختلفی را در طول سال […]

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بردسکن گفت: در یک سال گذشته توسط روحانیون با انجام مشاوره به ۳۰۰ مورد اختلافات خانگی رسیدگی داشتند.
حجت‌الاسلام شکاری در جمع مردم نمازگزار جمعه این هفته شهرستان بردسکن گفت: سازمان تبلیغات اسلامی با داشتن ۷۰ روحانی شامل روحانیون حوزه ادارات، روحانیون بومی و مبلغین فعالیت‌های مختلفی را در طول سال دارد.
شکاری با بیان اینکه امید آفرینی از فرمایشات رهبری انقلاب در سخنرانی ابتدای امسال ایشان در حرم حضرت رضا (ع) بود ماه مبارک رمضان امسال در کلیه پایگاه‌های مساجد تفسیر سوره حضرت محمد (ص) توسط روحانیون بیان می‌شود که پایگاه مسجد جامع هر روز بعد از نماز ظهر و عصر توسط امام‌جمعه شهرستان ارائه می‌شود.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی بردسکن، حضور روحانیون را در ۷ مرکز همیاری و ۴ مرکز نیکوکاری و ۱۵ اداره شهرستان و ۵۴ مدرسه با همکاری مدیریت آموزش وپرورش مورد توجه قرار داد واظهار داشت: فعالیت های جهادی نیز با همکاری حوزه علمیه امام صادق(ع) از دیگر برنامه های سازمان است که با همین تعداد روحانی اندک در شهرستان صورت می گیرد.
شکاری اعزام ۸۰۰ روحانی در یک سال گذشته را از برنامه های سازمان در شهرستان ذکر کرد و افزود: دیگر فعالیت‌های تبلیغات اسلامی در زمان کرونا کفن‌ودفن ۵۰ نفر فوتی کرونایی در شهرستان بود که با مجموعه شبکه بهداشت و درمان شهرستان همکاری داشتند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بردسکن با تبریک سال جدید و حلول ماه مبارک رمضان از همکاری مردم شهرستان با مبلغین ونیز توجه امام‌جمعه شهرستان تقدیر کرد.

اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید