کد خبر:7682
پ

معارفه راهیاران جدید منطقه ای خراسانات

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ، در جلسه ای که با حضور حجت الاسلام صاحبقرانی مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار شد ، حجت الاسلام مهدی روحی و حجت الاسلام سیدزمانی به عنوان راهیاران منطقه ای معرفی شدند. حجت الاسلام رحمتی راهیار استان خراسان رضوی در این خصوص گفت […]

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ، در جلسه ای که با حضور حجت الاسلام صاحبقرانی مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار شد ، حجت الاسلام مهدی روحی و حجت الاسلام سیدزمانی به عنوان راهیاران منطقه ای معرفی شدند.
حجت الاسلام رحمتی راهیار استان خراسان رضوی در این خصوص گفت : مقرر شد راهیاران جدید نسبت به انسجام، تعالی و توانمند سازی، شبکه سازی شبکه امامان از طریق شبکه راهیاران استانی همکاری کنند .
وی با اشاره به اینکه در این جلسه از زحمات و فعالیت های راهیار منطقه ای قبل ، حجت الاسلام رنجبری در خراسانات تقدیر شد ، گفت : دراین جلسه در خصوص کمیت و کیفیت برنامه های راهیاری بنیاد هدایت بحث و تبادل نظر شد .
حجت الاسلام صاحبقرانی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی نیز به رشد و تعالی شبکه امامان در سالهای اخیر اشاره کرد و گفت : بحمداله با تلاشها ی شبکه راهیاری و اداره کل اتفاقات بسیار خوبی در سطح میدان در مورد رشد و تعالی شبکه امامان افتاده است که این روند باید ادامه یابد .
وی با اشاره به مهرواره محله همدل ،گفت : یکی از ابزار های رشد و ارتقاء امامان روستا و محله اجرای عملیاتهایی از قبیل مهرواره محله همدل است که شبکه امامان روستا و محله را با متن جامعه و خیرین و کنشگران اجتماعی مرتبط میکند.
در ادامه حجت الاسلام روحی راهیار منطقه ای گفت : هدف از برگزاری مهرواره محله همدل گره گشائی و نشرخوبی ها و روایت گری است که باید به نحو شایسته با استفاده از ظرفیتهای بسیار گسترده این استان اتفاق بیفتد.

اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید