کد خبر:7739
پ

بازدید مدیر عامل اتحادیه موسسات قرآن و عترت خراسان رضوی از موسسه راه علی (ع)

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ، به مناسبت هفته معلم اولین دور بازدید از موسسات در سال جدید آغاز شد و در اوین بازدید حجت الاسلام حسینی مدیر عامل اتحادیه موسسات قرآن و عترت خراسان رضوی از موسسه راه علی (علیه السلام) بازدید کرد . در این بازدید خانم جعفری […]

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ، به مناسبت هفته معلم اولین دور بازدید از موسسات در سال جدید آغاز شد و در اوین بازدید حجت الاسلام حسینی مدیر عامل اتحادیه موسسات قرآن و عترت خراسان رضوی از موسسه راه علی (علیه السلام) بازدید کرد .

در این بازدید خانم جعفری مدیر عامل موسسه گفت : زمین موسسه بیش از ۴۰۰۰ متر میباشد که هنوز ساخته نشده و فعلا فعالیت موسسه در قالب دو کلاس خلاصه گردیده، ولی در صورت ساخت و ساز یک ظرفیت بالا جهت برنامه های قرآنی و فرهنگی فراهم میشود و نیازمند حمایت مادی و معنوی در این خصوص از سوی ارگان های دولتی و خیرین می باشند تا بتوانند این پروژه را تکمیل نمایند.

خانم دکتر جعفری عنوان کرد پیشنهاد شده است هر ارگانی و یا شخصیت حقوقی در این راستا همکاری نمایند علاوه بر ثواب و اجر معنوی حاضر هستند طبقاتی را در راستای فعالیتهای فرهنگی و قرآنی در اختیار آن ارگان قرار دهند.
حجت الاسلام حسینی در پایان جلسه پس از شنیدن نقد و نظرهای خانم جعفری ابراز امیدواری کردند که انشالله اتحادیه قرآنی بتواند از این پس گامهای مفیدتری جهت حل مشکلات موسسات بردارد.
بازم به یاد آوری سالانه حدود ۵۰۰ نفر قرآن آموز در موسسه راه علی ( علیه السلام) تحت پوشش این موسسه قرار دارند.

اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید