کد خبر:8230
پ

مراسم تجلیل، تکریم و معارفه جمعی از خادمان هیئات مذهبی مشهد

مراسم تجلیل، تکریم و معارفه جمعی از خادمان هیئات مذهبی مشهد در اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار شد به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی؛حجت الاسلام هادی صاحبقرانی شامگاه چهارشنبه در مراسم تجلیل، تکریم و معارفه جمعی از خادمان هیأت‌های مذهبی مشهد به اشتیاق نوجوانان نسبت به مسائل و باورهای […]

مراسم تجلیل، تکریم و معارفه جمعی از خادمان هیئات مذهبی مشهد در اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی؛حجت الاسلام هادی صاحبقرانی شامگاه چهارشنبه در مراسم تجلیل، تکریم و معارفه جمعی از خادمان هیأت‌های مذهبی مشهد به اشتیاق نوجوانان نسبت به مسائل و باورهای دینی اشاره و اظهار کرد: همین امسال، ما شاهد افزایش سه برابری ثبت نام نوجوانان در مراسم اعتکاف بوده‌ایم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی افزود: بیش از ۲ هزار هیأت دانش آموزی دخترانه و پسرانه فقط در مقطع متوسطه اول و دوم در مدارس راه‌اندازی شده است و هر مدرسه یک هیأت مذهبی دارد. جوانان ما عاشق اهل بیت (ع) هستند و اگر ما در این زمینه کم کاری کرده‌ایم، باید بر خودمان خرده بگیریم.

وی با بیان اینکه بنا بر آن داریم جریان هیأت داری در شهر امام رضا (ع) بتواند رشد ارتقا پیدا کند، خاطرنشان کرد: دوران طلایی جریان دینی، دوران ظهور منجی عالم بشریت است. حرکت تاریخی بشر این گونه است و مدار آن انسان‌های بزرگی هستند که برای تحقق حق با عدل قیام کردند و در مواجهه با جریان کفر و نفاق، جان و مال و هستی خود را فدا کردند تا جامعه بشری را به سرمنزل مقصود و هدف نهایی، یعنی حکومت انسان کامل بر تمام عالم برسانند.

صاحبقرانی افزود: در کنار این انسان‌های بزرگ، انسان‌های زیادی همراهی کردند و عاقبت برخی از آن‌ها ختم به شهادت شد. عده‌ای دیگر نیز همچنان چشم انتظار عاقبت بخیری در این مسیر نورانی هستند که آن را آغاز کرده‌اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی تاکید کرد: شهدا ذره‌ای در بذل جان و مال خود دریغ نکردند و تمام عمر را برای استقرار جریان نورانی ولایت وقف کردند و به فرمان مولا علی (ع) در وصیت نامه ایشان عمل کردند که «الله الله باموالکم و انفسکم و السنتکم». آن‌ها در مسیری قدم گذاشتند که برای هر کسی باز نیست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه باید با زبان خود نیز مبلغ مسیر اهل بیت (ع) باشیم، خاطرنشان کرد: البته در این مسیر، رفتار ما نیز باید مروج و مبلغ ائمه معصومین (ع) باشد و عمل ما دیگران را باید به یاد اهل بیت (ع) بیندازد.

صاحبقرانی تاکید کرد: وظیفه ما جهاد با زبان و به فرموده رهبر انقلاب اسلامی، جهاد تبیین است. باید حقایق را آشکار کنیم. نقشه شوم دشمن برای مردم خارج ایران در داخل مرزها این است که مردم را افرادی بریده از دین و دینداری معرفی کند. در حالی که این یک دروغ بسیار بزرگ است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: ما در یک میدان جنگ نابرابر رسانه‌ای در بیان روایت‌ها گرفتار شده‌ایم. دشمن با ارائه روایت‌های غلط در تعلق مردم ما به باورهای اعتقادی، قصد دارد به گونه‌ای وانمود کند که اکثر مردم ایران به باورهای دینی اعتقاد ندارند.

وی افزود: ما در این جنگ نابرابر رسانه‌ای قرار داریم و وظیفه هر یک از ما این است که در روشن کردن حقایق، به میزان یک شمع اطراف خود را روشن کنیم.

اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید