۞ امام رضا عليه السلام :
هيچ يك از دوستانم مرا با شناخت حقّم زيارت نمى كند مگر اين كه در روز قيامت شفاعتم از او پذيرفته مى شود .

موقعیت شما : صفحه اصلی » سایر
  • 15 فوریه 2020 - 6:08
  • 946 بازدید

راهبرد مشارکت

بسمه تعالی راهبردهای مصوب اداره کل تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی در حوزه مشارکت الکترونیکی شهروندان در سیاست‏ها، فرآیندها، تصمیمات و اقدامات دستگاه‏های اجرایی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی در راستای اجرای تصویب‏نامه شورای عالی اداری با عنوان حقوق شهروندی در نظام اداری (موضوع نامه شماره ۱۱۲۷۱۲۸ مورخ ۱۳۹۵/۱۲/۲۸) و به منظور بالابردن […]

بسمه تعالی

راهبردهای مصوب اداره کل تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی در حوزه مشارکت الکترونیکی شهروندان در سیاست‏ها، فرآیندها، تصمیمات و اقدامات دستگاه‏های اجرایی

اداره کل تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی در راستای اجرای تصویب‏نامه شورای عالی اداری با عنوان حقوق شهروندی در نظام اداری (موضوع نامه شماره ۱۱۲۷۱۲۸ مورخ ۱۳۹۵/۱۲/۲۸) و به منظور بالابردن سطح رضایت‏مندی ارباب   رجوع، راه‎برد‏های زیر را جلسه مورخ 18/9/1398 شورای راهبردی توسعه مدیریت اداره کل تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی به تصویب رسانید. 

1-حتی المقدور پیش‎نویس کلیه مقررات و لوایح اعم از بخشنامه‏ها، آیین‌نامه‏ ها، دستورالعمل‏ها و ضوابط اجرایی دست کم به مدت یک هفته از طریق درگاه الکترونیک اداره کل در معرض اظهارنظر جوامع عمومی و تخصصی قرار گرفته و پس از دریافت نظرات و انتقادات نسبت به بررسی، اصلاح وسپس تصویب و ابلاغ اقدام خواهد شد.

2- با استفاده از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل به نشانی www.ido-kh.ir ، پست الکترونیکی اداره کل به نشانی info@ido-kh.ir  و کانال ‎های اداره کل در شبکه‏ های اجتماعی بستر تعاملی لازم جهت دریافت نظرات شهروندان برای کلیه رویدادها، فعالیت‏ها، گزارشات و اخبار مرتبط فراهم خواهد شد و این نظرات توسط روابط عمومی مورد بررسی، تحلیل و بهره¬برداری قرار خواهد گرفت.

3- عموم شهروندان و مخاطبان اداره کل از طریق تارنمای اداره کل به آدرس www.ido-kh.ir از خدمات اداره کل مطلع خواهند شد و امکان اظهارنظر درباره آنها را پیدا می کنند.

4-واحد‏های ارائه دهنده خدمات در اداره کل موظف هستند پس از دریافت شکایات از طریق میز خدمت و تخصیص کد رهگیری در کوتاه‎ترین زمان ممکن نسبت به ارسال پاسخ به روابط عمومی اقدام کنند تا به شخص مربوطه منعکس شود. در مجموع روند رسیدگی و پاسخگویی به شکایات نباید بیش از 10 روز کاری طول بکشد.

5-شماره تلفن‏های مستقیم اداره کل به شرح: 32215200-7 و نیز شماره فکس 332215208 در اختیار مخاطبان اداره کل قرار گرفته و طی ساعات اداری (7-14) نظرات آنها در زمینه‏ های مختلف اخذ می شود.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Arabic AR English EN Persian FA