کد خبر:1668
پ
مدیر حوزه علمیه مظهر التوحید تایباد:

باید حقایق و پیشرفت های نظام و انقلاب را به مردم بازگو کنیم

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی، نشست قرارگاه جهاد تبیین شهرستان تایباد با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان و دبیر قرارگاه جهاد تبیین شهرستان تایباد ، معاون فرمانداری شهرستان ، حجت الاسلام مومن از قرارگاه استان و رابطین ادارات و نهادها در قرارگاه جهاد تبیین در سالن اجتماعات فرمانداری […]

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی، نشست قرارگاه جهاد تبیین شهرستان تایباد با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان و دبیر قرارگاه جهاد تبیین شهرستان تایباد ، معاون فرمانداری شهرستان ، حجت الاسلام مومن از قرارگاه استان و رابطین ادارات و نهادها در قرارگاه جهاد تبیین در سالن اجتماعات فرمانداری تایباد برگزار شد.

مولوی عبدالباری صالحی مدیر حوزه علمیه مظهرالتوحید در این اظهار داشت: خدماتی که در شهرستان تایباد ارائه شده همگی به برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می باشد و با قبل از انقلاب قابل قیاس نیست.

وی خاطرنشان کرد: ما بایستی قدردان این نعمات باشیم و با حفظ وحدت و همدلی و حضور در صحنه، توطئه دشمنان را نقش بر آب سازیم.

مولوی صالحی در ادامه با مقایسه خدمات ارائه شده در بعد از انقلاب افزود: در قبل از انقلاب اسلامی در تایباد عوامل ساواک حوزه های علمیه و مساجد اهل سنت را تعطیل می کردند.

وی ادامه داد: پس از انقلاب اسلامی زمینه گسترش حوزه‌های علمیه و مراکز دینی و اسلامی در کشور و بخصوص شهرستان تایباد فراهم شد.

مولوی صالحی همچنین به اهمیت جهاد تبیین اشاره کرد و کار دشمن را وارونه جلوه دادن حقایق ، تخریب نظام و نیروهای مردمی نظام و تطهیر رژیم پهلوی، دین زدایی و توهین به روحانیت و جامعه اسلامی عنوان کرد.

وی در پایان افزود : ما باید حقایق و پیشرفت انقلاب و آنچه را که انقلاب برای جامعه اسلامی به ارمغان آورده است را به مردم بازگو کنیم.

کلیدواژه : تایباد
اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید