کد خبر:1813
پ
رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان تایباد:

اجرای طرح شهید برونسی در کارخانجات تایباد

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی، حجت‌الاسلام علیپور رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تایباد بهمراه حجت الاسلام قاسم حیدری و کارشناسان اداره تبلیغات اسلامی و کارشناس اداره صمت شهرستان با حضور در محل کارخانه آسفالت با مسئولین و کارگران این مجموعه دیدار کردند. رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تایباد ضمن […]

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی، حجت‌الاسلام علیپور رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تایباد بهمراه حجت الاسلام قاسم حیدری و کارشناسان اداره تبلیغات اسلامی و کارشناس اداره صمت شهرستان با حضور در محل کارخانه آسفالت با مسئولین و کارگران این مجموعه دیدار کردند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تایباد ضمن عرض خداقوت به مسئولین و کارگران این مجموعه از بخشهای مختلف کارخانه آسفالت بازدید کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تایباد در حاشیه این بازدید به اجرای طرح شهید برونسی اشاره کرد.

وی هدف از اجرای این طرح را تقویت ارتباط با گروه های تولیدی و قدردانی از فعالان عرصه تولید داخلی و شناسایی استعدادهای اقتصادی و فرهنگی عنوان کرد.

علیپور شناساندن ظرفیت ها و همچنین تلاش برای ارتقای سطح کمی و کیفی محصولات واحدهای تولیدی و کارخانجات از طریق ارتقای سطح تعهّد و تعلّق کارگران به کار و ترویج فرهنگ کار را از دیگر اهداف این طرح برشمرد.

حجت‌الاسلام قاسم حیدری از اساتید حوزه خانواده و سبک زندگی اسلامی در جمع کارگران نیز اظهار داشت: کسب رزق حلال در آموزه‌های دینی مورد بحث و تأکید قرار گرفته و از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

وی افزود: کسب معیشت و روزی حلال در سعادت انسان و توفیقات الهی و روابط اجتماعی – اقتصادی نقش بسزایی دارد.

اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید