کد خبر:1816
پ
کارشناس فرهنگی و تبلیغ تبلیغات اسلامی شهرستان نیشابور:

لزوم مسئولیت‌دهی به نوجوانان و جوانان در مساجد و هیئات مذهبی

ارزیابی شورای هیئات مذهبی از فعالیت‌های هیئت الهادی علیه السلام در نیشابور به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی، حسن درودی کارشناس فرهنگی و تبلیغ اداره تبلیغات اسلامی نیشابور از ارزیابی فعالیتهای هیئت الهادی علیه السلام در این شهرستان خبر داد. وی با اعلام این خبر ابراز داشت: جلسه اعضای شورای […]

ارزیابی شورای هیئات مذهبی از فعالیت‌های هیئت الهادی علیه السلام در نیشابور

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی، حسن درودی کارشناس فرهنگی و تبلیغ اداره تبلیغات اسلامی نیشابور از ارزیابی فعالیتهای هیئت الهادی علیه السلام در این شهرستان خبر داد.

وی با اعلام این خبر ابراز داشت: جلسه اعضای شورای هیئات مذهبی نیشابور در محل هیئت الهادی علیه السلام این شهر برگزار شد.

ودروی خاطرنشان کرد: در این جلسه، ابتدا سید ابوالقاسم نوری رئیس شورای هیئات مذهبی سیاست‌های کلی شورا را در سال جاری تشریح کردو خواستار برگزاری هرچه باشکوه تر مناسبتای ملی ومذهبی درهیئات مذهبی شد.

وی با اشاره به اهمیت مسئولیت دهی به نوجوانان و جوانان در مساجد و هیئات مذهبی این مهم را گامی موثر در راستای تبیین ارزشهای مذهبی و فرهنگی عنوان کرد.

کارشناس فرهنگی و تبلیغ اداره تبلیغات اسلامی نیشابور اجرای مسابقات فرهنگی همرا با اهداء جوایز را زمینه ساز حضور نوجوانان و جوانان عنوان کرد.

درودی افزود: در ادامه این جلسه، گزارشی از فعالیت های فرهنگی، مذهبی و عمرانی هیئت توسط هیئت امنای هیئت الهادی علیه السلام به اعضای شورای هیئات مذهبی داده شد.

وی گفت: از قسمت های مختلف هیئت شاملکانون فرهنگی، کتابخانه، پایگاه بسیج و آشپزخانه بازدید به عمل آمدو با اهداء لوح سپاس از زحمات هیئت امناء تقدیر و تشکر شد.

درودی خاطرنشان کرد: هیئت الهادی علیه السلام یکی از هیئات محوری شهرستان می باشد که فعالیت هایی شامل اقامه نماز جماعت، دعوت از سخنرانان شاخص کشوری و استانی در مناسبت‌های ملی و مذهبی،فضا سازی سطح شهر، اردوها،تأسیس خیریه و کانون فرهنگی و برگزاری اردوهای فرهنگی و مذهبی را در طول سال دارد.

اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید