کد خبر:1840
پ
رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان مه‌ولات:

برگزاری یادواره شهدای روحانی در مه‌ولات

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی ، حجت‌الاسلام سیدمحمود رضوان‌پناه، رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان مه‌ولات از برگزاری یادواره شهدای روحانی شهرستان مه ولات خبر داد. وی عنوان کرد: به مناسبت هفته بسیج با حضور معاونت سیاسی سپاه امام رضا برنامه‌های بسیار خوبی را در شهر فیض آباد شهرستان داشتیم. رضوان […]

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی ، حجت‌الاسلام سیدمحمود رضوان‌پناه، رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان مه‌ولات از برگزاری یادواره شهدای روحانی شهرستان مه ولات خبر داد.

وی عنوان کرد: به مناسبت هفته بسیج با حضور معاونت سیاسی سپاه امام رضا برنامه‌های بسیار خوبی را در شهر فیض آباد شهرستان داشتیم.

رضوان پناه افزود: نخستین برنامه این هفته همایش جهاد تبیین و یادواره سه شهید روحانی شهرستان مه ولات بود که با حضور روحانیون و فعالان فرهنگی در محل حوزه علمیه امام خمینی این شهرستان برگزار شد.
رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان مه ولات ابراز داشت: سرهنگ عباسی پس از این مراسم در مدارس شهرستان حضور یافته و موضوع جهاد تبیین را برای دانش‌آموزان تشریح کرده و به شبهات این قشر در مورد وقایع کنونی کشور پاسخ داده شد.

وی با تاکید بر اهمیت و لزوم جهاد تبیین خصوصا برای قشر نوجوان تصریح کرد: بر این اساس این مهم در هفته بسیج بیشتر مورد توجه و تشریح قرار گرفت.

رضوان پناه افزود: شب گذشته نیز در مسجد ولی عصر عج شهر فیض آباد همایش جهاد تبیین با حضور بسیار خوب مردمی برگزار شد.

وی ابراز امیدواری کرد که با چنین برنامه‌هایی بتوانیم در راستای فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر فریضه جهاد تبیین گامهای مهم و موثری برداریم.

اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید