کد خبر:1892
پ
رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان تایباد:

برگزاری مراسم منسجم و هدفمند ایام فاطمیه در تایباد

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی ، حجت‌الاسلام علیپور رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان تایباد اظهار داشت: ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های فرهنگی در تایباد با محوریت برگزاری باشکوه ایام فاطمیه برگزار شد. وی عنوان داشت: در این ستاد، سیاست‌ها و راهبردهای ایام فاطمیه مناطق تلفیقی با حفظ حساسیت‌ها و […]

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی ، حجت‌الاسلام علیپور رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان تایباد اظهار داشت: ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های فرهنگی در تایباد با محوریت برگزاری باشکوه ایام فاطمیه برگزار شد.

وی عنوان داشت: در این ستاد، سیاست‌ها و راهبردهای ایام فاطمیه مناطق تلفیقی با حفظ حساسیت‌ها و رعایت موازین که منجر به مباحث اختلافی نشود مورد توجه قرار گرفت.

علیپور گفت: برنامه‌ریزی شد که در فاطمیه اول سه روز و فاطمیه دوم پنج روز هیئت های مذهبی و تشکل‌های دینی و مردمی و فعالان مذهبی با رعایت کامل موارد مورد نظر عزاداری این ایام را برگزار کنند.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان تایباد اظهار کرد: بر این اساس فضاسازی مناسب شهری و روستایی شهرستان و برپایی مراسمات باشکوه اجتماع فاطمیون با محوریت حضرت علی اکبر در فاطمیه اول در مسجد چهارده معصوم برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این مراسم در فاطمیه دوم نیز با محوریت حسینیه آقا به صورت منسجم و هماهنگی انجام می‌شود.

علیپور خاطرنشان کرد: علاوه بر این مراسمات برنامه‌های فرهنگی و مذهبی دیگری برای ایام فاطمیه برنامه ریزی شده است.
وی افزود: در راهبرد و برنامه‌ریزی ایام فاطمیه همه هدف ما بر تمرکز و هدفمند بودن برنامه‌ها و پرهیز از اختلافات است.
علیپور خاطرنشان کرد: در راستای تحقق این هدف کلاسهای آموزشی و توجیهی ویژه برای هیئات مذهبی، عوامل برگزاری مراسمات و افراد فعال در این حوزه برگزار شده است.

وی عنوان کرد: این مهم در اولویت کاری است که برگزاری مراسمات مذهبی ایام فاطمیه بدور از هرگونه اختلاف و موردی باشد.

اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید