کد خبر:1895
پ
رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان تایباد:

برگزاری دوره‌های نظری و مهارتی سواد رسانه‌ای در تایباد

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی ، حجت‌الاسلام علیپور رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان تایباد اظهار داشت: اجتماع بزرگ ختران زینبی به مناسبت میلاد حضرت زینب سلام الله در تایباد برگزار شد. وی عنوان کرد: این برنامه معنوی و ولایتی ویژه دختران با همکاری آموزش و پرورش با حضور روحانیون فعال […]

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی ، حجت‌الاسلام علیپور رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان تایباد اظهار داشت: اجتماع بزرگ ختران زینبی به مناسبت میلاد حضرت زینب سلام الله در تایباد برگزار شد.

وی عنوان کرد: این برنامه معنوی و ولایتی ویژه دختران با همکاری آموزش و پرورش با حضور روحانیون فعال در عرصه تبلیغ برگزار شد.

علیپور همچنین گفت: در شهرستان تایباد یکی از دغدغه های اصلی ما موضوع سواد رسانه است که به طور جدی پیگیری می‌شود.

وی تصریح کرد: سواد رسانه یک اولویت و مهارت بسیار مهم است که به صورت منسجم و هدفمند باید در جامعه تبیین شود.

علیپور خاطرنشان کرد: این مهارت به صورت ویژه در شهرستان مورد توجه قرار گرفته است.

وی بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون کلاس‌های آموزشی مختلفی را برای اقشار هدف در راستای ارتقای سواد رسانه‌ای مورد توجه قرار داده ایم.

علیپور خاطرنشان کرد: با اساتید مجرب حوزه سواد رسانه‌ای نیز در راستای تحقق اهداف این حوزه رایزنی و مشورت کرده‌ایم.

وی عنوان داشت: در صدد برگزاری کلاسهای آموزشی سواد رسانه‌ای به صورت نظری و عملی برای اقشار مختلف با حضور اساتید مجرب این حوزه هستیم.

وی گفت: بر این مبنا از ظرفیت کامل شهرستان تایباد استفاده می‌کنیم تا هماهنگی و هم افزایی بیشتر صورت گیرد و خروجی مناسبی داشته باشیم.

علیپور گفت: بر این مبنا درصددیم خروجی مناسبی در این حوزه داشته باشیم که هم اندیشی شده تا دوره سواد رسانه‌ای نظری و مهارتی را برگزار کنیم.

وی تصریح کرد: بر این مبنا افراد شرکت کننده در این دوره‌ها به عنوان مربی سواد رسانه به جامعه معرفی می‌شوند.

علیپور خاطرنشان کرد: از هفته آینده نخستین جلسه سواد رسانه را با حضور ۲۰ نفر از برادران و خواهران علاقمند و فعال این حوزه هستند برگزار می‌کنیم‌

وی در پایان سخنانش گفت: این دوره‌ها تا پایان سال ادامه دارد تا پایان سال ۲۰ مربی سطح بالای سواد رسانه‌ای در شهرستان داشته باشیم.

اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید