کد خبر:1913
پ
رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان تایباد:

برگزاری دوره تربیت مربی جهاد تبیین ویژه بانوان تایبادی در ایام فاطمیه

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی، حجت الاسلام علیپور رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان تایباد اظهار داشت: از ابتدای امسال در شهرستان تایباد نگاه ویژه‌ای را در حوزه آموزش متمرکز کرده و آموزش محوری را از اولویت‌های اصلی قرار داده ایم. وی عنوان کرد: بر این اساس در حوزه‌های مختلف درصدد […]

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی، حجت الاسلام علیپور رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان تایباد اظهار داشت: از ابتدای امسال در شهرستان تایباد نگاه ویژه‌ای را در حوزه آموزش متمرکز کرده و آموزش محوری را از اولویت‌های اصلی قرار داده ایم.

وی عنوان کرد: بر این اساس در حوزه‌های مختلف درصدد تربیت اساتید و مربیانی هستیم که این قشر بتوانند افراد زیادی را در جامعه تربیت کنند.

علیپور خاطرنشان کرد: بر این مبنا در هر حوزه فرهنگی دینی مذهبی و فرهنگی از جمله حیطه خانواده و سواد رسانه و قرآنی به صورت تخصصی و آموزش محور گام برمی‌داریم.

وی تصریح کرد: یکی از آموزش‌های لازم برای کسب مهارت اساتید جامعه هدف ، آموزش افرادی تحت عنوان مربیان جهاد تبیین است.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان تایباد افزود: در قالب این طرح شرکت کنندگان می‌توانند از فنون و روش‌ها و ابزاری که می‌شود بهتر موضوع جهاد تبیین که دغدغه مقام معظم رهبری به عنوان یک واجب فوری است، بهره‌مند می‌شوند.

وی تحقق تربیت مربیان جهاد تبیین را رسالتی اصلی در شهرستان تایباد قلمداد کرد و از اجرای اقدامات شایسته ای در این خصوص خبر داد.

علیپور گفت: در حوزه‌های مختلف، ادارات نهادها و روستاها و مراکز شیعه و اهل سنت بحث جهاد تبیین را به صورت ویژه انجام داده ایم.

وی ابراز داشت: در راستای تحقق این هدف ،با حضور اساتید خبره و مجرب استان دوره مربیان جهاد تبیین ویژه بانوان در شهرستان تایباد برگزار میشود.

به گفته رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان تایباد حدود ۴۰ نفر از بانوان در این دوره آموزشی جهاد تبیین در ایام فاطمیه شرکت می‌کنند.

اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید