کد خبر:1955
پ
رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان خواف:

لزوم هماهنگی همه دستگاه‌ها برای توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی در خواف

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، امام جمعه شهرستان خواف با حضور در اداره تبلیغات اسلامی با رئیس تبلیغات اسلامی این شهرستان دیدار و گفتگو کرد. در ابتدای این نشست، رییس تبلیغات اسلامی شهرستان خواف از حضور امام جمعه این شهرستان قدردانی و تاکید کرد که بتوانیم با کمک امام جمعه […]

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، امام جمعه شهرستان خواف با حضور در اداره تبلیغات اسلامی با رئیس تبلیغات اسلامی این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.
در ابتدای این نشست، رییس تبلیغات اسلامی شهرستان خواف از حضور امام جمعه این شهرستان قدردانی و تاکید کرد که بتوانیم با کمک امام جمعه محترم، برنامه‌های فرهنگی و قرآنی را به نحو مطلوبی در شهرستان اجرایی کنیم.

زنگنه همچنین گزارشی از برنامه‌های فرهنگی و قرآنی شهرستان خواف ارائه داد.

وی تاکید کرد: ظرفیت اداره تبلیغات اسلامی با وجود هیئت های مذهبی، کانون مداحان، تشکل‌های فرهنگی و موسسات قرآنی و خانه‌های قرآنی ظرفیت بسیار خوبی است.

زنگنه همچنین ابراز داشت: امیدواریم مسئولان محترم، همراهی و مساعدت خوبی با اداره تبلیغات اسلامی داشته باشند تا به این واسطه بتوانیم برنامه‌های فرهنگی و قرآنی بیشتری را در سطح شهرستان اجرایی کنیم.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان خواف تصریح کرد: همانطور که مقام معظم رهبری تاکید دارند که حتی مسائل سیاسی و اقتصادی ذیل فرهنگ است ما نیز باید به مسائل فرهنگی اهمیت و اولویت ویژه‌ای دهیم.

وی افزود: امیدواریم بتوانیم برنامه‌های فرهنگی و قرآنی هدفمندی را در سطح شهرستان اجرایی کنیم.

در ادامه این دیدار امام جمعه شهرستان خواف نیز از برنامه‌های ارزشمند و هدفمند تبلیغات اسلامی قدردانی کرد و بیان داشت: اداره تبلیغات اسلامی در سطح شهرستان و با حضور مبلغان توانمند مستقر در روستاها طرح‌های بسیار خوبی را در حال اجرا دارد.

وی در راستای انجام هرگونه فعالیت و برنامه فرهنگی و قرآنی با سازمان تبلیغات شهرستان نیز اعلام آمادگی کرد .

اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید